Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Project 10 Pan | Εισαγωγή

Είναι φορές που παίρνουμε κάτι καλό και το κρατάμε για ειδικές περιστάσεις. Το πρόβλημα με αυτό το σκεπτικό είναι ότι καταλήγουμε να μην το χαιρόμαστε τις περισσότερες μέρες του χρόνου. Στην περίπτωση των καλλυντικών μάλιστα, μπορεί να χαλάσει/λήξει πριν καν έχουμε την ευκαιρία να το ευχαριστηθούμε πραγματικά. Με αυτή τη σκέψη, αποφάσισα να αρχίσω ένα νέο Project Pan, επιλέγοντας 10 high end προϊόντα μακιγιάζ, τα οποία θα ήθελα να χρησιμοποιώ σε τακτική βάση, μέχρι να τελειώσουν. Επέλεξα προϊόντα, για τα οποία έχω δώσει αρκετά χρήματα και θα ήθελα να τα χρησιμοποιήσω, πριν χαλάσουν. Κάποια μου αρέσουν πολύ και κάποια άλλα όχι και τόσο, αλλά μπορώ να βρω κάποιον τρόπο να τα κάνω να λειτουργήσουν. Δεν έχω τελική ημερομηνία για την ολοκλήρωση αυτού του project προς το παρόν. Θα ανεβάζω όμως, post με τακτικές ενημερώσεις, σχετικά με την πρόοδό μου. Σας ενθαρρύνω, να βγάλετε κι εσείς στην επιφάνεια τα αγαπημένα σας καλλυντικά και να τα χαρείτε! Μην περιμένετε την ειδική περίσταση, γιατί κάθε μέρα έχει την δική της μοναδική αξία και πρέπει να τη χαιρόμαστε.


Το συγκεκριμένο είναι στην mini, travel size συσκευασία και το έχω ανοίξει 17/3/2017, οπότε θα ήθελα να το τελειώσω πριν περάσει ένας χρόνος από το άνοιγμα. Το χρησιμοποιώ μόνο στα σημεία που είναι περισσότερο εμφανείς οι πόροι και όχι σε όλο το πρόσωπο.

Το άνοιξα 13/5/2017 και ο στόχος μου είναι το τελειώσω μέχρι το τέλος του 2018. Δίνει καλή κάλυψη και το χρώμα μου ταιριάζει τέλεια. Δεν μου αρέσει να το φοράω κάθε μέρα, γιατί μερικές φορές μπορεί να δείχνει λίγο βαρύ. Μου αρέσει να το αναμειγνύω με άλλα foundations, που έχουν πολύ ελαφριά κάλυψη ή που το χρώμα του είναι λίγο σκούρο για μένα.

Άνοιξα την πούδρα αυτή 3/9/2016 και παρόλο που τα προϊόντα σε μορφή πούδρας κρατάνε περισσότερο από αυτά σε υγρή ή κρεμώδη μορφή, δε θέλω να την φυλάξω για χρόνια μέχρι να χαλάσει. Την χρησιμοποιώ σαν πούδρα τελειώματος, πάνω από όλα τα άλλα για δέσουν όλα μαζί, χωρίς ορατές γραμμές.

Υπάρχουν βέβαια dupes.
Το έχω από 24/12/2014. Έχει πολύ απαλό, ουδέτερο ροζ χρώμα με σατινέ τελείωμα και ταιριάζει με τα περισσότερα μακιγιάζ. Επειδή είναι αρκετά ελαφριά η απόδοσή του, ειδικά αν το εφαρμόσω με stippling πινέλο, μπορώ να βάλω από πάνω του άλλο ρουζ και να κάνω αρκετούς νέους συνδυασμούς. Φυσικά, τα ρουζ παίρνουν πάρα πολύ καιρό για να τελειώσουν, ειδικά σε τέτοια baked μορφή, αλλά θα προσπαθήσω να το χρησιμοποιώ σε τακτική βάση.

Το έχω από 9/8/2016. Αρχικά ήταν μέσα στο Little Book of Bronzers (Limited Edition), αλλά δε με βόλευε η τόσο μεγάλη παλέτα στην καθημερινότητά μου και το μετέφερα με τη μέθοδο του repress, σε μια άδεια συσκευασία που είχα για να με διευκολύνω. Έχει πολύ καλή απόδοση, οπότε δε χρειάζομαι πολύ προϊόν κάθε φορά.

Το έχω ανοίξει 20/8/2016. Ενώ μου αρέσει το τελικό, φυσικό αποτέλεσμα που δίνουν τα setting/finishing sprays... δεν μου αρέσει η αίσθηση του να ψεκάζω το πρόσωπό μου... γι' αυτό και δεν τα χρησιμοποιώ, παρά μόνο σε ειδικές περιστάσεις. Νομίζω όμως, ότι είναι ωραίο το αποτέλεσμα που δίνει και σε καθημερινή βάση, οπότε θα ήθελα να το εντάξω στη ρουτίνα μου.

Το έχω από 10/3/2017, αλλά δεν με έχει ενθουσιάσει από άποψη διάρκειας στο εσωτερικό του ματιού. Θα προσπαθήσω να το χρησιμοποιήσω ως eyeliner στο άνω βλέφαρο και να το σβήνω με μια καφέ ή μαύρη σκιά.

Την άνοιξα 6/2/2017. Όταν κάνω ένα γρήγορο μακιγιάζ, μου αρέσει να χρησιμοποιώ στα βλέφαρα μία σκιά, σε κρεμώδη υφή, με ουδέτερη απόχρωση, που απλώνεται και ανακατεύεται εύκολα με τα δάχτυλα, ενώ μένει σταθερή για ώρες. Δυστυχώς, αν και το χρώμα αυτής της σκιάς είναι πολύ όμορφο, χρειάζεται λίγη έξτρα δουλειά για να είναι το αποτέλεσμα ωραίο. Πρέπει οπωσδήποτε να εφαρμόσω ένα primer για τα βλέφαρα πριν τη σκιά, αλλιώς δεν διαρκεί παρά 1-2 ώρες. Αν μάλιστα θέλω έξτρα ένταση και διάρκεια, πρέπει από πάνω από την κρεμώδη σκιά να βάλω μία σε μορφή πούδρας. Οι λόγοι που θέλω να την τελειώσω είναι ότι είναι ακριβή και μου αρέσει το χρώμα αρκετά ώστε να κάνω την έξτρα προσπάθεια.

Αρχές του χρόνου είχα τελειώσει το αντίστοιχο μολύβι που είχα και είπα ότι επειδή είναι πιο ξηρό από όσο θα ήθελα, δε θα το πάρω ξανά. Για κάποιο λόγο (βασικά επειδή μου αρέσει και με βολεύει το χρώμα), το πήρα ξανά (27/2/2017). Και είναι ξηρό. Το καλό είναι ότι ταιριάζει με το φυσικό χρώμα των χειλιών μου και επομένως με όλα μου τα κραγιόν. Θα ήθελα να το τελειώσω και να βρω κάτι καλύτερο ως προς τη φόρμουλα να το αντικαταστήσω.

Από τις πλέον παρορμητικές αγορές, σε duty free αεροδρομίου... Το έχω από 17/8/2016. Ευτυχώς είναι ένα ενυδατικό, ευκολοφόρετο για μένα, απαλό ροζ χρώμα με λάμψη. Δεν έχει πολύ καλή διάρκεια στα χείλη, αλλά τουλάχιστον είναι άνετο και κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Προφανώς, ο λόγος που μου κέντρισε το ενδιαφέρον είναι η υπέροχη συσκευασία του. Θα ήθελα να το τελειώσω και δε νομίζω να πάρω ξανά κραγιόν από αυτή τη σειρά.

Ιδανικά, θα ήθελα να τελειώσω τα παραπάνω προϊόντα ως το τέλος του 2018. Αν τελειώσω κάποια σχετικά νωρίς, μπορεί να αντικαταστήσω με άλλα. Δεν βάφομαι καθημερινά, οπότε νομίζω θα είναι λίγο αργή η πρόοδος. Είμαι όμως αισιόδοξη ότι θα καταφέρω να πετύχω τους στόχους μου.

Αν έχετε και εσείς κάποιο αντίστοιχο project ή θέλετε και εσείς να τελειώσετε τα αγαπημένα σας, ακριβοπληρωμένα καλλυντικά σας, αφήστε μου ένα σχόλιο από κάτω να μου πείτε τι έχετε επιλέξει.


2 σχόλια: