Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Essence - Instant Matt Makeup Setting Spray

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑEssence
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 50ml
ΤΙΜΗ:
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑAQUA (WATER), PROPYLENE GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, ENANTIA CHLORANTHA BARK EXTRACT, ETHYLHEXYLGLYCERIN, OLEANOLIC ACID, PHENOXYETHANOL

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Κάνει το πρόσωπο ματ, σετάρει το μακιγιάζ και παρατείνει τη διάρκειά του.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δε βρήκα διαφορά στη διάρκεια του μακιγιάζ μου, σε σχέση με όταν δεν χρησιμοποιούσα αυτό το προϊόν. Δεν κράτησε μακριά τη λιπαρότητα για περισσότερη ώρα από ό,τι συνήθως. Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω βρει κάποιο setting spray που να με βοηθάει να έχω μεγαλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ μου. Πιστεύω πολύ ότι έχει μεγαλύτερη σημασία η καλή προετοιμασία της επιδερμίδας και ένα καλό foundation. Κατά τα άλλα, τα setting sprays είναι χρήσιμα, κατά τη γνώμη μου, για να "δένουν" όλα τα προϊόντα στο τέλος και να μην έχουμε ένα πολύ βαρύ και πουδρένιο τελείωμα. Γι' αυτό το σκοπό, είναι οκ και το συγκεκριμένο προϊόν. Ψεκάζει αρκετά καλά και ομοιόμορφα το πρόσωπο, που είναι θετικό. Δεν έχει κάποιο ενοχλητικό άρωμα, ούτε έχει ερεθίσει το δέρμα μου. Παρόλο που είναι οικονομικό, έχει πολύ λίγη ποσότητα και τελειώνει αρκετά γρήγορα.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Το χρησιμοποιώ στο τέλος του μακιγιάζ, για να βοηθήσω τα προϊόντα που χρησιμοποιήσα να "ενωθούν" και να δείχνει το αποτέλεσμα πιο φυσικό. Το setting spray της Essence είναι οκ, αλλά προτιμώ το Fix+ από τη MAC, καθώς θεωρώ ότι είναι καλύτερο για το δικό μου πρόσωπο.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 7/10




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου