Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Ιουνίου 2017!

Μέσα στον Ιούνιο ξεχώρισα 
τα εξής προϊόντα ομορφιάς...

Είναι ένα πρακτικό και αποτελεσματικό προϊόν. Το χρησιμοποιούσα τα πρωινά (όχι κάθε μέρα όμως), σε βρεγμένο πρόσωπο, έκανα λίγο μασάζ - απολέπιση και μετά το άφηνα να στεγνώσει για πέντε λεπτά και ξέβγαζα με χλιαρό νερό. Το πρόσωπό μου ήταν μετά πολύ καθαρό και απαλό. Με βοήθησε και με κάποια μικρά ξεσπάσματα ακμής. Θα το πάρω σίγουρα μαζί μου στις διακοπές!

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την άποψή μου γι' αυτή την παλέτα εδώ. Ήταν μια ευχάριστη, χαρούμενη αλλαγή στο μακιγιάζ των ματιών μου. Θα συνεχίσω σίγουρα να τη χρησιμοποιώ όλο το καλοκαίρι και σκοπεύω να την πάρω επίσης στις διακοπές μου! 

Όποτε το θερμόμετρο ανεβαίνει, εγώ ψάχνω για κοραλί κραγιόν! Μου αρέσει πάρα πολύ για το καλοκαίρι, αλλά δε θέλω να είναι πολύ πορτοκαλί. Προτιμώ να είναι κάπου ανάμεσα στο ροζ και στο πορτοκαλί. Πριν μερικές βδομάδες βρήκα και πήρα το Crosswires από την MAC και είμαι κατενθουσιασμένη! Το χρώμα είναι αυτό που έψαχνα και η Creamsheen υφή είναι η αγαπημένη μου, γιατί είναι άνετο στα χείλη και έχει ικανοποιητική διάρκεια!


1 σχόλιο:

  1. Θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω κάποια παλέτα από τη Zoeva, αγόρασα τα πινέλα του επαγγελματικού μου kit από αυτήν και είμαι υπερ-ευχαριστημένη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή