Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

MAC - Fluidline | Blacktrack

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑMAC
ΟΝΟΜΑFluidline
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Blacktrack
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 3g
ΤΙΜΗ: €19.00
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑIsododecane, cyclopentasiloxane, polytheylene, trimethylsiloxysilicate, disteardimonium hectorite, propylene carbonate, tocopheryl acetate, retinyl palmitate, lecithin, caprylyl glycol, triethoxycaprylylsilane, hydrogenated polyisobutene, phenyl trimethicone, ceramide 2, hexylene glycol, barium sulfate, BHT, phenoxyethanol [ /- mica, titanium dioxide (CI 77891), iron oxides (Cl 77491), iron oxides (Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499), bismuth oxychloride (Cl 77163), blue 1 lake (Cl 42090), carmine (Cl 75470), chromium hydroxide green (Cl 77289), chromium oxide greens (Cl 77288), ferric ferrocyanide (Cl 77510), manganese violet (Cl 77742), ultramarines (Cl 77007), yellow 5 lake (Cl 19140)]

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: "Εξαιρετικά λεία σύνθεση gel Fluidline παρέχει την ακρίβεια ενός υγρού liner με πιο μεταξωτό, πιο απαλό αποτέλεσμα. Γίνετε αλάνθαστοι με ένα πινέλο εύκολο στο βούτηγμα και το πέρασμα. Μεγάλη διάρκεια. Δεν μουτζουρώνει. Δημιουργεί μια πλούσια ποικιλία χρωμάτων και αποτελεσμάτων." [πηγή

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… δεν μου αρέσει. Είναι το αγαπημένo eyeliner πολλών ανθρώπων, έχει εξαιρετικές κριτικές, αλλά εμένα δεν μου αρέσει, γιατί δεν είναι το απόλυτο μαύρο που θέλω και δεν έχει διάρκεια στα βλέφαρά μου. Λίγες ώρες μετά έχει μουτζουρώσει, κυρίως στις εσωτερικές γωνίες των ματιών. Έχω δοκιμάσει διάφορα πινέλα για eyeliner, αλλά κανένα, από όσα έχω, δεν λειτουργεί με αυτό το gel eyeliner. Το βρίσκω πάρα πολύ κρεμώδες και πρέπει να το περάσω αρκετές φορές για να έχω ένα συμπαγές, ομοιόμορφο χρώμα. Επειδή την πρώτη φορά που το αγόρασα, δε μπορούσα να πιστέψω πως δε λειτουργεί και νόμισα ότι απλά έτυχα σε ένα ελαττωματικό, πήγα και το αγόρασα ξανά. Έχω όμως ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Για να επιμηκύνω τη διάρκειά του, αναγκάζομαι να περνάω μαύρη σκιά από πάνω του. 

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Δεν είναι απόλυτα μαύρο, δεν έχει καλή χρωματική απόδοση, δεν απλώνεται ομοιόμορφα, δεν είναι σταθερό και δεν έχει καλή διάρκεια.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 2/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου