Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Απριλίου 2017!

Άλλος ένας μήνας φτάνει στο τέλος του και ήρθε η ώρα να δούμε τα προϊόντα που μου άρεσαν περισσότερο. Μέσα στο Απρίλιο ξεχώρισα τα εξής τρία προϊόντα ομορφιάς!


Το ρουζ Cameo Pink, από την εταιρεία Burberry, είναι πιθανότατα το καλύτερο ρουζ, που έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα. Ακόμη κι αν αφήσω στην άκρη την υπέροχη, πολυτελή, βαριά συσκευασία και το ωραίο άρωμα τριαντάφυλλου που έχει, το προϊόν καθαυτό είναι εξαιρετικής ποιότητας. Απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα στα μάγουλα. Έχει την ιδανική, για ρουζ, απόδοση χρώματος και ανακατεύεται εύκολα, σε περίπτωση που το παρακάνω με την ποσότητα. Η συγκεκριμένη απόχρωση, σε ένα ουδέτερο ροζ, είναι πολύ φυσική στο δέρμα μου. Ενώ δεν έχει shimmer, δίνει μια λάμψη στο πρόσωπο. Αυτή τη στιγμή είναι το top ρουζ για μένα!

Το Filmstar Glow (Light to Medium), από Charlotte Tilbury, είναι πολυτελές με μια αίσθηση vintage και chic ταυτόχρονα. Η συσκευασία είναι επίσης υπέροχη! Τόσο το highlighter, όσο και το bronzer είναι πολύ καλής ποιότητας προϊόντα. Απλώνονται εύκολα, δεν έχουν υπερβολικά έντονη απόδοση, αλλά χτίζεται. Προσωπικά μου αρέσουν πολύ σαν αποχρώσεις και προτιμώ να τα εφαρμόζω πιο ελαφρά, με ένα stippling brush, για πιο φυσικό αποτέλεσμα. Ανακατεύονται εύκολα, δείχνουν σαν να γίνονται ένα με το δέρμα, χωρίς να έχουν πουδρένιο τελείωμα. Και οι δύο αποχρώσεις ταιριάζουν πολύ ωραία σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. 


Μου αρέσει η Hand Food, κρέμα χεριών, της εταιρείας Soap and Glory, γιατί έρχεται σε συσκευασία με αντλία, που βολεύει να την έχω στο κομοδίνο μου και να τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ. Μυρίζει πολύ όμορφα, απορροφάται γρήγορα, χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας και ενυδατώνει αρκετά καλά το δέρμα. Επειδή τα χέρια μου είναι πάρα πολύ ξηρά, πρέπει να θυμάμαι να βάζω κρέμα πάνω από μία φορές την ημέρα για να είναι πάντα ενυδατωμένα και απαλά, αλλά το ξεχνάω. Στο τέλος της μέρας, όσο κακή κι αν είναι η κατάστασή τους, αυτή η κρέμα τα κάνει να δείχνουν και πάλι υγιή.

Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον Απρίλιο; Αφήστε μου τις επιλογές σας, στα σχόλια από κάτω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου