Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Αγαπημένα Προϊόντα Μαρτίου 2017!

Ευχαριστήθηκα να την χρησιμοποιώ αυτό το μήνα!!! Πολύ ωραία ποιότητα σκιών και ενδιαφέροντα χρώματα! Μπορείτε να διαβάσετε μια αρκετά αναλυτική κριτική που έγραψα γι' αυτή την παλέτα εδώ

Αυτή η παλέτα για το πρόσωπο (έχει ένα highlighter, ένα bronzer, δύο ρούζ και μία πούδρα για όλο το πρόσωπο) είναι πολύ ωραία!!! Ειδικά τα ρουζ μου αρέσουν πολύ! Απλώνονται εύκολα, ομοιόμορφα, ανακατεύονται εύκολα, έχουν ωραία απόδοση, χωρίς να είναι υπερβολική. Το bronzer είναι επίσης πολύ ωραίο! Για την πούδρα προσώπου και το highlighter δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη ακόμη, γιατί δεν τα έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ. Θα επανέλθω όμως κάποια στιγμή με αναλυτική κριτική-ανάρτηση.

Μπήκε η άνοιξη και με εμπνέουν τα πιο ζωηρά χρώματα στα νύχια! Αυτό το βερνίκι είναι από τα αγαπημένα μου γενικά! Μου αρέσει η απόδοση (με δύο λεπτές στρώσεις το χρώμα φαίνεται όπως στο μπουκαλάκι), μου αρέσει η διάρκειά του (5 ως 7 μέρες με base & top coat, όπως πάντα), μου αρέσει που δεν είναι υπερβολικά έντονο, neon χρώμα, αλλά γλυκό και χαρούμενο! Μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά που το φοράω!


2 σχόλια: