Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Project 5 Pan | 2017 | 1η Ενημέρωση

Γεια σας! Ήρθε η ώρα για την 1η Ενημέρωση σχετικά με το Project 5 Pan! Αν δεν έχετε ήδη δει την Εισαγωγή, μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

Στόχος: Να το τελειώσω.
Πρόοδος: Δεν το χρησιμοποιώ κάτω από τα μάτια, γιατί το βρίσκω αρκετά ξηρό πλέον. Το βάζω σε κοκκινίλες και ατέλειες, αν και δεν με ενθουσιάζει η κάλυψή του. Θα προσπαθήσω να το χρησιμοποιήσω άλλον ένα μήνα και αν συνεχίζει να μη μου αρέσει, νομίζω θα το πετάξω (θα έχει φτάσει και στην ημερομηνία λήξης του ως τότε).


Στόχος: Να το τελειώσω.
Έχει μείνει 0.5cm.
Πρόοδος: Το χρησιμοποιώ ως eyeliner στο άνω βλέφαρο, το σβήνω λίγο με ένα πινέλο ή μία μπατονέτα και από πάνω το σετάρω με σκιά (καφέ ή άλλο χρώμα). Έτσι έχει καλύτερη διάρκεια. Στην εσωτερική γραμμή του ματιού δεν έχει πολύ καλή διάρκεια και το αποφεύγω. Παρατηρώ ότι πλέον αρχίζει να είναι πιο ξηρό και σπάει εύκολα η μύτη του κάθε φορά που το χρησιμοποιώ. Κοντεύει ένας χρόνος από τότε που το πήρα και το άνοιξα, οπότε ελπίζω μέσα στις επόμενες εβδομάδες να το τελειώσω. Έχει μείνει πολύ λίγο εξάλλου.


Στόχος: Να το τελειώσω.
Έχει μείνει 2.7cm.
Πρόοδος: Δυστυχώς, στην Εισαγωγή έκανα ένα λάθος. Δεν είχα ανεβάσει όλο το προϊόν εκατό τοις εκατό, οπότε έγινε λάθος στη μέτρησή του. Το χρησιμοποιώ κάθε φορά που βάφομαι στην εσωτερική γραμμή του ματιού. Δοκίμασα να το χρησιμοποιήσω σαν βάση για σκιές, στα βλέφαρα, αλλά είναι πολύ ξηρό, τραβάει πάνω στα βλέφαρα κατά την εφαρμογή, δεν απλώνεται ωραία και συνεπώς οι σκιές δε στρώνουν. Επίσης, δεν είναι κατάλληλο για highlighter κάτω από το φρύδι, γιατί είναι πιο σκούρο από το χρώμα του δέρματός μου. Επομένως, ο μόνος τρόπος να το χρησιμοποιήσω είναι η εσωτερική γραμμή του ματιού. Θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και αν γίνει τόσο ξηρό, που δε θα απλώνεται εύκολα, θα σταματήσω. Τώρα που το μέτρησα σωστά, θα μπορώ να δω καλύτερα την πρόοδο στην επόμενη ενημέρωση.


Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.
Πρόοδος: Το χρησιμοποίησα αρκετά μέσα στον Γενάρη, αλλά έχει έντονη απόδοση χρώματος, οπότε χρειάζομαι λίγη ποσότητα κάθε φορά. Παρατήρησα ωστόσο, με τη συχνή χρήση, ότι έχει αρχίσει να γίνεται πιο ξηρό και πουδρένιο (το έχω δυόμιση χρόνια). Από κοντά βλέπω ένα μικρό βαθούλωμα στο κέντρο, κάτι που δεν φαίνεται πολύ στη φωτογραφία. Πιστεύω όμως, ότι στην επόμενη ενημέρωση, θα είναι πιο έντονο και θα φαίνεται περισσότερο. 


Στόχος: Να αρχίσω να βλέπω τον πάτο της συσκευασίας.
Πρόοδος: Αν και η σκιά είναι πολύ πουδρένια και σηκώνει πολύ σκόνη κάθε φορά που βάζω το πινέλο μου, γράφει πολύ καλά στα βλέφαρα και μου αρέσει. Νομίζω φαίνεται και από το βαθούλωμα ότι τη χρησιμοποίησα πολύ. Ελπίζω ότι αν όχι στη δεύτερη ενημέρωση, τότε στην τρίτη θα έχω πετύχει το στόχο μου.


Αν και δεν πέτυχα κάποιον από τους στόχους μου μέσα στον πρώτο μήνα, είδα καλή πρόοδο και πιστεύω ότι ως την επόμενη φορά θα έχω τελειώσει το μολύβι από την Milani.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου