Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Laura Mercier - Secret Brightening Powder

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑLaura Mercier
ΑΠΟΧΡΩΣΗ: Διάφανη
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 4g
ΤΙΜΗ: €24.96
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑTalc, Silica, Dimethicone, Glyceryl Caprylate, P-Anisic Acid, Mica, Ethylene/Methacrylate Copolymer, Trimethylsiloxysilicate, Zea Mays (Corn) Oil, Isopropyl Titanium Triisostearate, Orchis Mascula Flower Extract, Tocopheryl Acetate. May Contain/Peut Contenir/(+/-): Ci 77947 (Zinc Oxide), Ci 77891 (Titanium Dioxide).

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: Υπόσχεται ότι σετάρει το concealer κάτω από τα μάτια και του δίνει μεγαλύτερη διάρκεια. Επίσης, δίνει φως στην περιοχή κάτω από τα μάτια.

ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ… είναι οκ. Δεν έχω ξετρελαθεί και δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να είναι από τα προϊόντα της εταιρείας με τις περισσότερες πωλήσεις. Έχω διαβάσει και ακούσει πολλές και καλές κριτικές γι' αυτό το προϊόν, αλλά δεν το βρίσκω εξαιρετικό ούτε και έχει αλλάξει τη ζωή μου! Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, πιστεύω ότι υπάρχουν πούδρες σε ελεύθερη μορφή, πιο οικονομικές, που κάνουν την ίδια δουλειά. Πρόκειται για μια πάρα πολύ λεπτοαλεσμένη πούδρα λευκού χρώματος (υποτίθεται είναι διάφανη, αλλά αν βάλετε μεγάλη ποσότητα θα φαίνεται άσπρη). Πειραματίστηκα αρκετά με διάφορους τρόπους εφαρμογής και ποσότητας και βρήκα ότι το καλύτερο για μένα είναι να βάλω λίγη ποσότητα με νωπό beauty blender και να την εφαρμόσω προσεκτικά κάτω από τα μάτια αμέσως αφότου έχω απλώσει το concealer μου. Είναι λίγο δύσκολο να εφαρμόζω πάντα την ίδια ακριβώς ποσότητα και αν βάλω παραπάνω η περιοχή κάτω από τα μάτια θα φαίνεται πάρα πολύ ξηρή και φορτωμένη με προϊόν. Δίνει όντως λίγη έξτρα φωτεινότητα στην περιοχή, εφόσον έχω καλύψει καλά τους μαύρους κύκλους (αλλιώς θα γκριζάρει). Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου (για το οποίο φυσικά δεν κατηγορώ το προϊόν) είναι η μορφή του, σε ελεύθερη πούδρα, που πάει παντού και λερώνει τα πάντα. Αυτό είναι πάντα ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με αυτού του είδους τα καλλυντικά και πρέπει να σταματήσω επιτέλους να τα αγοράζω... Κατά τ' άλλα, πρέπει να σημειώσω ότι δε μου έχει προκαλέσει δύσπνοια, όπως άλλες τέτοιες πούδρες στο παρελθόν. Όσον αφορά τη διάρκεια του concealer δεν έχω προσέξει διαφορά σε σχέση με όταν χρησιμοποιώ άλλες πούδρες. Για να καταλήξω, σε σύγκριση με άλλες πούδρες σε ελεύθερη μορφή βρίσκω ότι είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει, απλά για μένα το αποτέλεσμα δεν είναι τόσο εξαιρετικό ώστε να θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο μου και τα χρήματά μου.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Αν εφαρμόσω λίγη ποσότητα με ένα νωπό beauty blender σετάρω το concealer κάτω από τα μάτια μου και έχω ένα φυσικό, καθόλου βαρύ αποτέλεσμα. Είναι όμως μια πούδρα σε ελεύθερη μορφή και δεν είναι τόσο εύκολη στη χρήση.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΓΟΡΑΣ: Όχι.

ΒΑΘΜΟΣ: 7/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου