Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Αγαπημένα Προϊόντα Οκτωβρίου 2016!

Γεια σας!!! Πάμε να δούμε ποια προϊόντα ομορφιάς αγάπησα περισσότερο μέσα στον Οκτώβρη!


Το αφρόλουτρο Rich and Foamous από την εταιρεία Soap and Glory μυρίζει σαν μπισκότα αμυγδάλου που μόλις βγήκαν από τον φούρνο! Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί εκτός από το υπέροχο άρωμά του, αφήνει το δέρμα μου καθαρό και ενυδατωμένο. Η συσκευασία με αντλία είναι πολύ βολική και η ποσότητα τεράστια (500ml). Αν τύχει και βρεθείτε σε χώρα που πωλούνται τα Soap and Glory ή μπορείτε να παραγγείλετε online (π.χ. από boots) σίγουρα θα ήταν από τα πράγματα που θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε!

Για μεγάλο διάστημα χρησιμοποιούσα τα leave in conditioner σε spray από την εταιρεία Aussie και πρόσφατα, που τέλειωσα το τελευταίο μου μπουκάλι, αποφάσισα ότι ήρθε ο καιρός να δοκιμάσω κάτι καινούριο! Το leave in conditioner από την Palmer's μυρίζει καρύδα (η μυρωδιά δεν έχει διάρκεια, αλλά είναι πολύ ευχάριστη την ώρα που το χρησιμοποιώ) και με βοηθάει πολύ να ξεμπερδέψω τα μαλλιά μου, πιο γρήγορα και ανώδυνα. Δεν βαραίνει την λεπτή τρίχα μου ούτε και τα λαδώνει. Σε συνδυασμό με το tangle teezer έχει μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που χρειάζομαι να χτενίσω τα μαλλιά μου μετά το λούσιμο. Το spray ψεκάζει ωραία και ομοιόμορφα. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι πρόκειται για cruelty free εταιρεία, όπως αναγράφεται και στη συσκευασία του προϊόντος.

Άλλη μια cruelty free εταιρεία είναι η Jason και το συγκεκριμένο scrub για το πρόσωπο είναι το νέο αγαπημένο μου! Το βρίσκω καλύτερο και από το St. Ives με βερίκοκο. Κάνει πολύ καλή, βαθιά απολέπιση και δεν ερεθίζει το δέρμα μου. Αν ψάχνεται κάποιο ήπιο απολεπιστικό όμως, δε θα σας το πρότεινα.

Το Secret Camouflage από τη Laura Mercier είναι ένα κλασσικό προϊόν που έχω δει πολλές make up artists στο ίντερνετ, όπως για παράδειγμα η Lisa Eldridge, να το χρησιμοποιούν ευλαβικά. Είναι το πιο καλυπτικό concealer για ατέλειες που έχω δοκιμάσει ποτέ. Δεν το χρησιμοποιώ κάτω από τα μάτια γιατί είναι αρκετά ξηρό, αλλά για την κάλυψη ατελειών όπως σπυράκια, κοκκινίλες, σημαδάκια, είναι φοβερό και με εξαιρετική διάρκεια.

Κάθε φορά που έβαφα τα μάτια μου μέσα στον Οκτώβριο χρησιμοποιούσα μόνο την παλέτα της Zoeva, Cocoa Blend!!! Σχέση ποιότητας - τιμής; Εξαιρετική! Τα χρώματα είναι άκρως φθινοπωρινά και είχα την ευκαιρία να παίξω κάνοντας διάφορους συνδυασμούς! Χρησιμοποιώ πάντα primer κάτω από τις σκιές και δεν είχα κανένα πρόβλημα ως προς τη διάρκειά τους. Η απόδοση των χρωμάτων είναι φανταστική και απλώνονται/ανακατεύονται πολύ εύκολα! Οι σκιές από τη Zoeva φέτος με έχουν ενθουσιάσει! Επίσης, είναι cruelty free εταιρεία.

Αυτά ήταν τα πέντε προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στον Οκτώβριο! Εσείς τι αγαπήσατε περισσότερο τον τελευταίο μήνα; Σας εύχομαι έναν όμορφο Νοέμβριο!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου