Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Αγαπημένα Προϊόντα Σεπτεμβρίου 2016!

Γεια σας και καλό μήνα!!!

Μέσα στον Σεπτέμβριο ξεχώρισα τα εξής πέντε προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης:



1. Το σαμπουάν της Desert Essence Organics με λεμόνι και τεϊόδεντρο προσφέρει βαθύ καθαρισμό στα μαλλιά και είναι ιδανικό για λιπαρά μαλλιά. Μου αρέσει να το χρησιμοποιώ μία φορά τη βδομάδα αντί άλλου σαμπουάν και το βρίσκω εξαιρετικό!

2. Το Righteous Butter από την εταιρεία Soap and Glory ενυδατώνει σε βάθος το δέρμα, απορροφάται σχετικά γρήγορα και μυρίζει πάρα πολύ ωραία. Η μυρωδιά μένει αρκετή ώρα στο δέρμα. 

3. Το mini βερνίκι από την OPI ήταν σε ένα set που είχα πάρει πριν πάρα πολύ καιρό και είναι ένα όμορφο σκούρο μωβ. Μου άρεσε πάρα πολύ στο πεντικιούρ όπου και κράτησε πολύ καιρό. Δυστυχώς, δεν γράφει όνομα ή αριθμό... Γενικά μου αρέσει το σκούρο μωβ για φθινόπωρο και χειμώνα στα νύχια. Οι περισσότερες εταιρείες έχουν τέτοιες αποχρώσεις.

4. Σχετικά πρόσφατα ξαναπήρα την Translucent Mattifying Powder από την ELF και είναι η αγαπημένη μου πούδρα για μέσα στην τσάντα. Έχει πολύ λεπτή, μικρή, πρακτική συσκευασία οπότε χωράει σε όποια τσάντα κι αν έχω πάρει μαζί. Η πούδρα είναι ό,τι πρέπει για ένα φρεσκάρισμα στη διάρκεια της μέρας. Έχει λίγη κάλυψη και δίνει ματ αποτέλεσμα.

5. Το Smart Lipstick από την ΚΙΚΟ στην απόχρωση 927 Intense Rose είναι ιδανικό για κάθε μέρα. Μου αρέσει που είναι ενυδατικό, άνετο χωρίς όμως να εξαφανίζεται από τη χείλη πολύ γρήγορα και η απόχρωσή του είναι αρκετά ουδέτερη ώστε να ταιριάζει με πολλά από τα μακιγιάζ που κάνω.

Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου