Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Empties: Skincare - Bodycare - Haircare - Makeup

Γεια σας! Ώρα να δούμε τι τέλειωσε 
μέσα στον τελευταίο μήνα και 
ποια είναι η γνώμη μου για το κάθε προϊόν...

Skincare


1. Essence- Pure Skin Purifying Nose Strips: Δεν είναι τα αγαπημένα μου και δε θα τα προτιμήσω στο μέλλον. Με ενοχλεί η μυρωδιά τους. Είναι μέτριας αποτελεσματικότητας.
2. Beauty Formulas - Tea Tree Nose Pore Strips: Είναι τα αγαπημένα μου. Κάνουν καλή δουλειά με τα μαύρα στίγματα και τον καθαρισμό των πόρων στη μύτη χωρίς να ερεθίζουν το δέρμα μου. Θα τα πάρω ξανά.
3. Malin+Goetz - Grapefruit Face Cleanser: Δε μου άρεσε καθόλου. Δεν καθαρίζει καλά και δε μου αρέσει το άρωμά του.
4. Apivita - Bee Radiant | Κρέμα Αντιγήρανσης και Λάμψης με Ελαφριά Υφή: Δεν μου ταιριάζει καθόλου αυτή η κρέμα.
5. Vichy - Neocadiol | Κρέμα Ημέρας για Κανονικές και Μεικτές Επιδερμίδες: Δεν είναι κατάλληλη για το δέρμα και την ηλικία μου. Ήταν πολύ βαριά.
6. The Body Shop - Tea Tree Mattifying Lotion: Αγαπημένη ενυδατική προσώπου. Θα την πάρω ξανά στο μέλλον.
7. St. Ives - Facial Wipes for Sensitive Skin: Είναι μια χαρά μαντηλάκια για όταν βιάζομαι να ξεβαφτώ. Τα χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο και όχι στα μάτια. Τα πήρα ξανά.


1. REN - Clarimatte Invisible Pores Detox Mask: Μέτρια μάσκα κατά τη γνώμη μου. Έχω δοκιμάσει πολύ καλύτερες και πιο οικονομικές μάσκες αργίλου.
2. REN - Glycolactic Radiance Renewal Mask: Δεν μου άρεσε καθόλου γιατί έχει έντονη μυρωδιά, την οποία δε μπορούσα να αντέξω. Δεν είδα κάποια διαφορά στο δέρμα μου μετά τη χρήση της.
3. Dr. Hauschka - Revitalising Mask: Δε μου άρεσε καθόλου γιατί δεν έκανε τίποτα απολύτως.
4. Apivita - Μάσκα για τη Νεανική Λιπαρή Επιδερμίδα με Πρόπολη: Αγαπημένη μάσκα! Βοηθά πολύ με τα σπυράκια. Την έχω ήδη πάρει ξανά.


1. Sephora - Instant Depuffing Eye Mask: Μου άρεσε πάρα πολύ! Μετά από αυτή τη μάσκα ένιωθα την περιοχή των ματιών μου ξεκούραστη, αναζωογωνημένη και ενυδατωμένη. Έχω άλλα δύο φακελάκια. Νομίζω δεν κυκλοφορεί πια γιατί δεν την βρίσκω στο site του Sephora. Κρίμα...
2. Caudalie - Eye Lifting Balm: Δεν μου άρεσε. Δε βρήκα να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο στην περιοχή κάτω από τα μάτια.
3. Caudalie - Vinosource SOS Morning Eye Rescue: Δεν μου άρεσε γιατί με έτσουζε και δεν ήταν αρκετά ενυδατική για μένα.
4. Korres - Μάσκα Ματιών με Αγγούρι: Είναι η δεύτερη φορά που τελειώνω αυτή τη μάσκα. Μου αρέσει για την αίσθηση δροσιάς (τη συντηρώ στο ψυγείο) και την ενυδάτωση που προσφέρει. Δεν έχει κάνει κάποια διαφορά στους μαύρους κύκλους. Ίσως την αγοράσω ξανά στο μέλλον.
5. Iroha Nature - Intensive Eye and Lip Patches: Τα είχα πάρει από το Oggi πολύ οικονομικά. Τα χρησιμοποίησα μόνο κάτω από τα μάτια. Είδα μια μικρή διαφορά στις γραμμές κάτω από τα μάτια μετά τη χρήση τους, αλλά ήταν παροδικό. Δεν ήταν πολύ άνετα όση ώρα τα φορούσα και δε νομίζω να τα αναζητήσω ξανά.

Bodycare


1. The Body Shop - Tea Tree Body Wash: Παλιότερα μου άρεσε γιατί βοηθούσε όταν είχα σπυράκια στην πλάτη. Αυτή τη φορά δεν είδα να έκανε κάποια διαφορά. Μυρίζει πολύ έντονα τεϊόδεντρο, που προσωπικά δε μου αρέσει, αλλά θα έκανα υπομονή αν λειτουργούσε. Δε νομίζω να το πάρω ξανά.
2. Patisserie de Bain - Cranberries and Cream Shower Cream: Δεν μου άρεσε το άρωμά του και γι' αυτό λίγο πάνω από το μισό το χρησιμοποίησα τελικά ως σαπούνι χεριών.
3. Bath and Body Works - Love and Sunshine Fragrance Mist: Ωραίο, ελαφρύ, λουλουδένιο άρωμα. Όπως τα περισσότερα mists δεν έχει μεγάλη διάρκεια. Ήταν πολύ ευχάριστο, αλλά δε θα το πάρω ξανά γιατί είναι δυσεύρετο και αν ξαναπήγαινα σε Bath and Body Works θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο άλλο άρωμα.
4. Refan - Body Butter με Γιαούρτι και Ροδέλαιο: Το αγαπημένο μου body butter!!! Όταν τελειώσω τις κρέμες που έχω ήδη, θέλω να το ξαναπάρω οπωσδήποτε! Ενυδατικό, μυρίζει τέλεια και απορροφάται γρήγορα!
5 & 6. The Yorkshire Soap Co. - Glycerine Soap Bar - Yorkshire Rose (5) & Jasmine Green Tea (6): Τα πήρα σε ταξίδι στο York και ήταν υπέροχα και τα δύο. Αν ξαναβρεθώ σε τέτοιο κατάστημα, θα ξαναπάρω οπωσδήποτε! Μυρίζουν υπέροχα!

Haircare


1. Organic Surge - Volume Boost Shampoo: Πάρα πολύ ωραίο σαμπουάν!! Μου αρέσουν όλα τα σαμπουάν από Organic Surge και έχω ήδη κάποια να χρησιμοποιήσω.
2. Organic Surge - Volume Boost Conditioner: Ωραίο και το conditioner, αλλά προτιμώ να βάζω λίγη μάσκα στις άκρες των μαλλιών σε κάθε λούσιμο, οπότε δε νομίζω να το πάρω ξανά γιατί η μάσκα της Organic Surge είναι πολύ καλύτερη.

 Makeup


1. The Body Shop - Honey Bronze Bronzing Powder: Πρώτη φορά τελειώνω ένα ολόκληρο bronzer! Μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο αν και προς το τέλος είχε αρχίσει να τρίβεται πολύ και να μην έχει την ίδια καλή απόδοση χρώματος που είχε στην αρχή. Έχω πολλά bronzers και επομένως, δε σκοπεύω να το αγοράσω πάλι σύντομα. 
2. Pixie - Colour Correcting Powder Foundation: Ωραία, καλυπτική πούδρα. Δεν θα την αγοράσω ξανά άμεσα. Έχω αρκετές να τελειώσω και μετά ίσως θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια καινούρια.
3. The Balm - Autobalm California Palette (το ρουζ): Ήταν ένα ωραίο ροδακινί ρούζ, με πολύ καλή απόδοση και διάρκεια. Δυστυχώς τριβόταν αρκετά. Έχω παρόμοιες αποχρώσεις στη συλλογή μου και δεν σκοπεύω να πάρω ξανά την συγκεκριμένη παλέτα. Οι σκιές δε μου βγήκαν πολύ καλές.
4. KIKO - Out of bounds eye marker (black) [από συλλογή, δεν κυκλοφορεί πια]: Δεν μου άρεσε καθόλου γιατί ερέθισε τα μάτια μου. Δεν το τέλειωσα, αλλά θα το πετάξω.
5. ΚΙΚΟ - Candy Lip Scrub [από συλλογή, δεν κυκλοφορεί πια]: Δεν το τέλειωσα, αλλά το πετάω γιατί πέρασε η ημερομηνία λήξης του. Δεν μου άρεσε. Δεν έκανε πολύ καλή απολέπιση στα χείλια και άφηνε ελαφρύ κόκκινο χρώμα. Το μόνο θετικό είναι ότι μύριζε πολύ ωραία σαν ζαχαρωτό.

Αυτά τα προϊόντα τέλειωσα το τελευταίο διάστημα. Εσείς τι τελειώσατε και τι αγοράσατε αμέσως ξανά;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου