Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Αγαπημένα Προϊόντα Αυγούστου 2016!

Καλό μήνα, να έχουμε έναν όμορφο Σεπτέμβρη 
και με το καλό να μας έρθει το Φθινόπωρο!!!
Μέσα στον Αύγουστο ξεχώρισα κι αγάπησα 
πέντε προϊόντα μακιγιάζ!



Επέστρεψα σε ένα από τα αγαπημένα μου foundation, το Double Wear, από την Estee Lauder. Έχει πάρα πολύ καλή κάλυψη και διάρκεια! Το εφαρμόζω με ένα νωπό beauty blender για πιο ελαφρύ και φυσικό αποτέλεσμα και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη!

Μου τέλειωσε το αγαπημένο μου concealer για κάτω από τα μάτια, το Pro Longwear από την MAC και αποφάσισα να δοκιμάσω ένα νέο, το Naked Skin από την Urban Decay! So far, so good! Είναι λίγο πιο ελαφρύ και πιο ενυδατικό από της MAC με μέτρια, ικανοποιητική ωστόσο κάλυψη. Είναι μια ευχάριστη αλλαγή, αν και πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα γυρίσω στο Pro Longwear...

Έκανα ένα μικρό διάλειμμα από την πούδρα της Pixi και γύρισα στην αγαπημένη μου Mineralize από την MAC για να διαπιστώσω για άλλη μία φορά ότι είναι αυτή που ταιριάζει καλύτερα και τελειοποιεί κάθε φορά το μακιγιάζ μου. Ιδανικά θα έπρεπε να σταματήσω να ψάχνω για κάποια καλύτερη της... αλλά είμαι άνθρωπος περίεργος!

Δεν περίμενα ότι θα κυκλοφορούσε ακόμη γιατί ήταν εξαντλημένη σχεδόν παντού... αλλά βρέθηκε (τέλη Ιουλίου) στο Sephora της Κηφισιάς και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Ο λόγος για την παλέτα σκιών της Too Faced, Sweet Peach! Μυρίζει όμορφα, η συσκευασία είναι γλυκύτατη, οι σκιές φανταστικές και σαν χρώματα και σαν ποικιλία και σαν απόδοση και φυσικά και ως προς τη διάρκειά τους!

Ένα πρόσφατο σχετικά απόκτημα, που δεν το είχα όλο τον μήνα, αλλά δε μπορώ να μην το αναφέρω, είναι η Afterglow Palette (είναι συλλεκτική και την βρήκα στο beautylish.com) από την Becca! Χρησιμοποίησα το ρουζ Flowerchild (πέμπτο κατά σειρά) και το highlighter Moonstone (πρώτο κατά σειρά) και εκστασιάστηκα! Εξαιρετική ποιότητα από κάθε άποψη (υφή, απόδοση χρώματος, διάρκεια, εφαρμογή)!

Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα για το μήνα που μας πέρασε;


3 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!!Αυτή η παλέτα είναι απλά Τ Ε Λ Ε Ι Α !!
    Θέλω πολύ να την αγοράσω αλλά είναι αρκετά ακριβή..
    Το δικό μου αγαπημένο για τον Αύγουστο είναι το κρύο τσάι!!Έπινα συνέχεια.
    Φιλάκια;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Βάσια!!! Ναι, είναι αρκετά τσιμπημένη εταιρεία η Becca... Είναι τέλειο το κρύο τσάι!!! Πολύ δροσιστικό! Ίσως φτιάξω ένα μπουκάλι αργότερα! ;) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! μετανιώνω που δεν πήρα την παλέτα από too faced! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή