Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Project Pan: 2nd Update/2η Ενημέρωση!

Γεια σας!!! Ώρα για την 2η Ενημέρωση σχετικά με το Project Pan που ξεκίνησα την 1η Ιουνίου (Εισαγωγή εδώ) και τελειώνει 31 Δεκεμβρίου! Μπορείτε να διαβάσετε την προηγούμενη ενημέρωση εδώ.

Τα προϊόντα που τέλειωσα τον πρώτο μήνα του Project ήταν τα εξής:





Τον δεύτερο μήνα του Project πέτυχα τον στόχο μου στα εξής προϊόντα:

Τέλειωσε!


              REN - Micro Polish Cleanser
Τέλειωσε!


Έπιασα πάτο!
              
       

~ο~

Ας δούμε την πρόοδο που σημείωσα 
στα υπόλοιπα  προϊόντα!

Σταθερή πρόοδος! Με αυτόν τον ρυθμό θα έχει τελειώσει σε δύο περίπου μήνες.


Μικρή πρόοδος γιατί δεν το χρησιμοποίησα πολλές φορές μέσα στον Ιούλιο. Θα προσπαθήσω περισσότερο μέσα στον Αύγουστο!


Μικρή πρόοδος γιατί επίσης δεν το χρησιμοποίησα ιδιαίτερα μέσα στον Ιούλιο. Θα προσπαθήσω περισσότερο!


Την ανοιχτόχρωμη ροζ-σαμπανιζέ και την σκούρα καφέ σκιά αναγκάστηκα να τις πετάξω γιατί τρίβονταν πάρα πολύ κάθε φορά που ακουμπούσα το πινέλο μου και τα τρίμματα πήγαιναν παντού. Η απόδοσή τους πλέον δεν ήταν καλή. Για να μη χάνω λοιπόν άλλο χρόνο και υπομονή της ξεφορτώθηκα. Το ρουζ αφήνει κι αυτό πολλή σκόνη όμως φαίνεται πολύ ωραίο στα ζυγωματικά και έχει καλή διάρκεια. Η καφέ σκιά είναι μια χαρά προς το παρόν. Έχει καλή απόδοση και διάρκεια χωρίς ιδιαίτερο fall out. Την χρησιμοποιώ κυρίως στην κόγχη για σκίαση.
Λίγη πρόοδος γιατί χρησιμοποιώ ελάχιστη ποσότητα 
κάθε φορά και την αναμειγνύω με το foundation μου. 
Σαν primer δεν μου ταιριάζει καθόλου.


Είμαι πολύ ικανοποιημένη με την πρόοδο σε αυτό το άρωμα και πιστεύω μέχρι την επόμενη ενημέρωση 
θα έχει τελειώσει!


Μέχρι στιγμής έχω τελειώσει 6 προϊόντα και έχω πιάσει πάτο σε άλλα 2.

Θα προσθέσω άλλα 2, νέα προϊόντα.

Στόχος: Να το τελειώσω.


Στόχος: Να το τελειώσω.


Επιπλέον, θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ την πούδρα από Pixi και το bronzer από The Body Shop μέχρι να τελειώσουν ή να τελειώσει το Project, ό,τι συμβεί πρώτο. Ο αρχικός μου στόχος ήταν να δω τον πάτο της συσκευασίας τους και τώρα που συνέβη, θέλω να δω μέχρι που μπορώ να φτάσω ως το τέλος του χρόνου.

Αν κάνετε και εσείς κάποιο Project Pan στο blog/youtube/instagram/twitter κ.λπ. αφήστε μου ένα link από κάτω να σας ακολουθήσω!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου