Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Empties: Skincare - Bodycare - Haircare - Makeup

Γεια σας! Ήρθε η στιγμή να δούμε ποια προϊόντα τελείωσαν μέσα στον μήνα και ποια είναι, συνοπτικά, η απόψή μου γι' αυτά!

Skincare


1. Garnier - Pure Active Micellar Water All-in-one: Ήταν αρκετά καλό και δε μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα. Όμως, μου αρέσει περισσότερο το κλασσικό, με το ροζ καπάκι. Το συγκεκριμένο δε νομίζω να το αγοράσω ξανά.
2. Dr.Hauschka - Clarifying Steam Bath: Δεν το χρησιμοποίησα, γιατί όταν το άνοιξα μύριζε πολύ έντονα και πολύ άσχημα... Ίσως να είχε χαλάσει, αν και δεν είχε περάσει η ημερομηνία λήξης του.
3. Estee Lauder - Advanced Night Repair Serum: Ωραίο serum! Το μικρό αυτό δείγμα μου κράτησε αρκετό καιρό γιατί δεν το χρησιμοποιούσα κάθε βράδυ. Έχω άλλο ένα τέτοιο δειγματάκι να χρησιμοποιήσω. Αν και το βρήκα πολύ ωραίο δε θα έδινα, προς το παρόν, τόσα χρήματα για να αγοράσω το κανονικό μέγεθος.
4. La Roche-Posay - Anthelios XL Dry Touch Gel-Cream SPF 50+: Εξαιρετικό αντηλιακό! Πρέπει να το πετάξω γιατί μου έληξε, αν και δεν το έχω τελειώσει. Θα το πάρω άμεσα ξανά όμως! Δεν αφήνει ασπρίλα, απορροφάται αμέσως από το δέρμα, δεν μου βγάζει έξτρα λιπαρότητα, το μακιγιάζ στρώνει μια χαρά από πάνω και με προστατεύει από τον ήλιο. 
5. Kiehl's - Clearly Corrective Dark Circle Perfector SPF 30: Πρώτη φορά που πήρα κάτι από την Kiehl's και είχα κάνει μία mini έρευνα στο διαδίκτυο γι' αυτό το προϊόν πιο πριν, γιατί είναι αρκετά ακριβό... Δεν μου άρεσε καθόλου η φόρμουλά του. Δεν μου ταίριαξε δυστυχώς. Μάζευε στις γραμμές έκφρασης, δεν είχε καλή κάλυψη και όταν προσπάθησα να βάλω από πάνω concealer το αποτέλεσμα ήταν χάλια. Πέρασε η ημερομηνία λήξης του, οπότε πάει στα σκουπίδια χωρίς να το έχω τελειώσει, με πόνο ψυχής.
6. Apivita - Lip Balm with Cocoa Butter SPF 20: Μια χαρά lip balm, ειδικά για την παραλία! Το έχω πάνω από ένα χρόνο και πρόσεξα ότι έχει αλλάξει η μυρωδιά και η γεύση του, οπότε ήρθε η ώρα του αποχωρισμού. Δεν θα το πάρω φέτος, γιατί πήρα να δοκιμάσω από την εταιρεία Hurraw το lip balm με δείκτη προστασίας που έχουν.
7. Burt's Bees - Replenishing Lip Balm with Pomegranate Oil: Ήταν ένα αρκετά ενυδατικό lip balm, που το είχα πάντα μέσα στην τσάντα μου. Δεν αφήνει παρά ελάχιστο χρώμα. Μυρίζει πολύ όμορφα! Δεν το πήρα ξανά, γιατί έχω άλλα lip balms να τελειώσω, αλλά στο μέλλον ίσως το αγοράσω πάλι.
8. Burt's Bees - Beeswax Lip Balm: Αυτό είναι ένα εντελώς άχρωμο lip balm, που έχει λίγο κερένια αίσθηση και δεν μου άρεσε, γιατί δεν ενυδάτωνε επαρκώς τα χείλη μου. Επίσης, όταν έφευγε, μετά από λίγη ώρα, τα χείλη μου ήταν το ίδιο ξηρά με πριν. Δε θα το πάρω ξανά.
9. Apivita - Μάσκα για τη Νεανική Λιπαρή Επιδερμίδα με Πρόπολη: Είναι η αγαπημένη μου μάσκα για όταν η ακμή βρίσκεται σε έξαρση! Βοηθάει πολύ να ξεραθούν τα σπυράκια και καταπραΰνει το δέρμα. Θέλω να την πάρω ξανά!

Bodycare


1. Sanex -Advanced Dermo Repair Body Lotion: Μου άρεσε πολύ να την χρησιμοποιώ όταν το δέρμα μου υπέφερε από ξηρότητα και ερεθισμούς. Έχει απαλή, διακριτική μυρωδιά και απορροφάται αρκετά γρήγορα. Προς το παρόν, έχω αρκετές κρέμες σώματος. Κάποια στιγμή όμως στο μέλλον μπορεί να την πάρω ξανά.
2. Original Source - Skin Quench Pineapple & Coconut Oil Shower Gel: Έκανε ωραίο αφρό και άφηνε το δέρμα ενυδατωμένο. Επειδή όμως δε μου άρεσε η μυρωδιά, δε θα το πάρω ξανά.

Haircare


1. Charles Worthinghton - Straight and Smooth Shampoo: Δε μου άρεσε και δε θα το πάρω ξανά. Είχε έντονο άρωμα, σαν βαριά κολώνια και βάραινε πολύ τα μαλλιά μου, τα οποία άρχιζαν να λαδώνουν μέσα σε 12 ώρες από το λούσιμο...
2. Aussie - 3 Minute Miracle Limited Edition Design Winter Remedy Deep Treatment: Πολύ καλή μάσκα μαλλιών! Την έχω πάρει πολλές φορές στο παρελθόν και έχω άλλη μία κλειστή!

Makeup


1. MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation: Ήταν για πολλά χρόνια η αγαπημένη μου πούδρα! Δε ξέρω καν πόσες έχω τελειώσει τα τελευταία χρόνια! Δεν σκοπεύω να την πάρω ξανά όμως! Έχω άλλες πούδρες να τελειώσω και έχω βρει μια-δυο που μου αρέσουν περισσότερο από αυτή!
2. MAC - Studio Fix Fluid SPF 15: Ανάμεσα στα αγαπημένα μου υγρά foundations είναι και το συγκεκριμένο! Αυτό είναι το δεύτερο μπουκαλάκι που τέλειωσα. Δεν σκοπεύω να το πάρω ξανά προς το παρόν. Έχω άλλα να τελειώσω πρώτα και μετά θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι καινούριο!
3. MAC - Opulash Optimum Black Mascara: Άλλο ένα προϊόν που το έχω πάρει πάρα πολλές φορές!!! Θα κάνω όμως ένα διάλειμμα, να δοκιμάσω άλλες μάσκαρα με την ελπίδα να βρω κάποια καλύτερη, οικονομικότερη και cruelty free! Αναμένω τις προτάσεις σας (ψάχνω διαχωρισμό, μήκος, καμπύλη και εξαιρετική διάρκεια, εύκολη να την ξεβάψω)!
4. Barry M - Blink Precision Eyeliner: Έντονο μαύρο χρώμα, αρκετά καλή διάρκεια, εύκολο να ξεβαφτεί αλλά δε με βόλεψε η μύτη του. Θα ήθελα να είναι πιο λεπτή.
5. MAC - Lip Pencil | Burgundy: Το έχω πολλά χρόνια και πλέον είναι πολύ ξηρό! Το συνδύαζα με το κραγιόν Diva από την MAC. Δε σκοπεύω να το αγοράσω ξανά.

Αυτά είναι τα προϊόντα που τέλειωσα το τελευταίο διάστημα ή πρέπει να πετάξω γιατί έληξαν/χάλασαν.

Εσείς τι τελειώσατε τελευταία; 








2 σχόλια:

  1. Το αντηλιακό από La roche possay είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει, μου αρέσει και μένα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Είναι εξαιρετικό! Το πήρα ξανά φέτος και είναι και με αντλία! Ακόμη καλύτερα! ;)

      Διαγραφή