Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Project 10 Pan: 4th Update/Finale!

Γεια σας!!! Ήρθε η στιγμή για την 4η και ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Ενημέρωση πάνω στο Project 10 Pan που έχω ξεκινήσει από τον Ιανουάριο και τελείωσα σήμερα!

Μπορείτε να δείτε τα εξής posts, αν δεν τα έχετε ήδη διαβάσει:


Ανακεφαλαιώνοντας, τους τρεις πρώτους μήνες τελείωσα τα εξής προϊόντα:
  1. Dust + Cream - Άρωμα Τύπου The Name No 650
  2. Catrice - All Matt Plus Shine Control Foundation #010 light beige
  3. Victoria Secret - Pure Seduction
  4. Superdrug - Vitamin E Hair and Body Oil
  5. The Body Shop - Coconut Milk Body Lotion
  6. Rimmel London - Stay Matte Liquid Mousse Foundation #100 ivory
  7. MAC - Fix+
  8. Sephora - Long Lasting Khol Pencil #07 Infinite Beige
Τον τελευταίο μήνα τελείωσα τα εξής προϊόντα:




Έχουν μείνει τα εξής προϊόντα, που δεν τα έχω τελειώσει, αλλά έχω σημειώσει την πρόοδο μου.







Είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί ο στόχος μου ήταν να χρησιμοποιήσω 10 προϊόντα και μέχρι τώρα έχω τελειώσει 11!!! Γι' αυτό αποφάσισα να τελειώσω εδώ με το συγκεκριμένο project, καθώς τα τρία έξτρα προϊόντα που έμειναν δεν υπάρχει περίπτωση να τελειώσουν σε έναν μήνα. 

Μου αρέσουν πολύ τα projects αυτά και να τα βλέπω και να τα κάνω. Αν κάνετε και εσείς κάτι αντίστοιχο, αφήστε μου το link σας από κάτω, να το δω! 

Σκέφτομαι να ξεκινήσω ένα καινούριο project pan αν σας ενδιαφέρει, πείτε μου στα σχόλια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου