Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Flashback Favourites: May 2015!

Σε αυτή την ανάρτηση θα γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και θα δούμε ποια από τα αγαπημένα του Μαΐου 2015 είναι ακόμη αγαπημένα, ποια τέλειωσαν, ποια αγόρασα ξανά και ποια... δε μου αρέσουν πλέον! Πολλές φορές ένα προϊόν που μας αρέσει πολύ στην αρχή δε μας αρέσει στη συνέχεια ή και αντίστροφα, για διάφορους λόγους...

Την έχω ακόμη αυτή τη μίνι παλέτα και εξακολουθώ να την χρησιμοποιώ!  

Εξακολουθώ να έχω, να χρησιμοποιώ και να αγαπώ αυτή την κρεμώδη σκιά! Είναι τέλεια και μόνη της και σαν βάση άλλης σκιάς, σε μορφή πούδρας.

Το έχω ακόμη αυτό το άρωμα και το χρησιμοποιώ την άνοιξη και το καλοκαίρι! Είναι πάρα πολύ ωραίο!

Δεν το έχω πλέον το συγκεκριμένο primer. Αποχώρησε σε ένα από τα ξεκαθαρίσματά μου γιατί έχω βρει άλλα primers που λειτουργούν καλύτερα, με περισσότερα foundations. Το συγκεκριμένο ταίριαζε καλύτερα με το αντίστοιχο Stay Matte Foundation. Δε σκοπεύω να το αγοράσω ξανά.

Το έχω ακόμη στη συλλογή μου και εξακολουθεί να είναι ένα από τα αγαπημένα μου και πολύ ευκολοφόρετα ρουζ!





2 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον αυτό το παιχνίδι με τα flashback favourites

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου! Το πρωτοείδα σε μια Αμερικανίδα Youtuber, την Kristen Kay και μου άρεσε πολύ σαν ιδέα! :)

      Διαγραφή