Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Empties: Skincare - Bodycare - Haircare - Makeup

Skincare


1. REN - Vita Mineral Active 7 Eye Gel: Δεν μου άρεσε γιατί έτσουζε την περιοχή κάτω από τα μάτια μου κάθε φορά που την χρησιμοποιούσα. Δεν είδα κάποια σπουδαία διαφορά με πριν ούτε και ένιωθα πιο ενυδατωμένο το δέρμα.
2. Skincode - Revitalizing Eye Contour Cream: Δεν μου άρεσε γιατί με έτσουζε και προκάλε μικρά λευκά σπυράκια κάτω από τα μάτια μου. Δεν την τέλειωσα καν, αλλά θα την πετάξω.
3. Caudalie - Vinosource Moisturizing Matifying Fluid: Δεν την βρήκα ιδιαίτερα καλή, ούτε όμως και κακή κρέμα. Δεν σκοπεύω να πάρω το full size γιατί δεν ξετρελάθηκα!
4. St. Ives - Facial Wipes for Dry and Sensitive Skin: Είναι αρκετά καλά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ. Δεν ερεθίζουν το δέρμα μου και είναι αρκετά εμποτισμένα ώστε να κάνουν καλό ντεμακιγιάζ. Δεν τα χρησιμοποιώ καθημερινά και δεν ξεβάφω με αυτά τα μάτια μου. Συνήθως τα χρησιμοποιώ όταν βιάζομαι σαν πρώτο βήμα ντεμακιγιάζ. Τα έχω ήδη πάρει ξανά.

Bodycare


1. Burt's Bees - Coconut Foot Cream: Καλή, ενυδατική και δροσιστική κρέμα για τα πόδια. Δε θα την πάρω ξανά γιατί αργούσε να απορροφηθεί και γιατί ξεχνούσα να τη χρησιμοποιήσω, ειδικά όταν βιαζόμουν. Επίσης, έχω μια άλλη από Body Shop να τελειώσω...
2. The Body Shop - White Musk Libertine: Πουδρένιο άρωμα, ούτε πολύ βαρύ ούτε και πάρα πολύ ελαφρύ, με μέτρια διάρκεια και δε θα το πάρω ξανά γιατί ενώ στην αρχή μου άρεσε το βαρέθηκα αρκετά γρήγορα.
3. Apivita - Σαπούνι με Πρόπολη: Το χρησιμοποιώ για να καθαρίζω πινέλα και σφουγγαράκια μακιγιάζ. Για πρόσωπο και σώμα βρίσκω ότι αφήνει το δέρμα μου αρκετά ξηρό και να με τραβάει.
4. L' Occitane - Shea Rose Heart Hand Cream: Αρκετά καλή κρέμα χεριών για μέσα στην τσάντα. Μου άρεσε που το δέρμα μου την απορροφούσε αμέσως και δε χρειαζόταν να περιμένω να στεγνώσει. Μύριζε πολύ όμορφα τριαντάφυλλο. Η ενυδάτωση που πρόσφερε ήταν μέτρια. Δε θα την πάρω ξανά γιατί έχω άλλες κρέμες χεριών να τελειώσω και γιατί οι κρέμες από τα Body Shop κάνουν την ίδια δουλειά στη μισή τιμή.
5. Imperial Leather - Marshamallow Shower Cream: Αγαπημένο μου αφρόλουτρο! Θα το πάρω ξανά στο μέλλον! Μυρίζει πολύ γλυκά και αφήνει το δέρμα αρκετά ενυδατωμένο!
6. The Body Shop - Indian Night Jasmine Shower Gel: Μυρίζει έντονα σαν κολώνια γιασεμί και μου έκανε αλλεργία οπότε το χρησιμοποιήσα σαν σαπούνι για τα χέρια. Δε θα το πάρω ξανά.
7. The Body Shop - Japanese Cherry Blossom Shower Gel: Ακριβώς τα ίδια με το παραπάνω αφρόλουτρο. Ούτε αυτό θα το αγοράσω ξανά.
8. SebaMed - Liquid Face and Body Wash: Μετά την αλλεργική αντίδραση στα δύο παραπάνω αφρόλουτρα πήρα αυτό που δεν έχει άρωμα και βρήκα την υγειά μου! Το πήρα ξανά!
9. Aveeno - Skin Relief Body Lotion: Πολύ καλή λοσιόν σώματος για ευαίσθητο και ξηρό δέρμα. Την έχω πάρει ήδη ξανά αν και δεν με τρελαίνει η μυρωδιά της.
10. Royal Apothic - Lemonchello Hand Creme: Μύριζε πολύ ωραία σαν lemonchello, αλλά όταν τα χέρια μου ήταν ξηρά και σκασμένα, δεν τα ενυδάτωνε επαρκώς και έτσουζε. Δε θα την πάρω ξανά.
11. Lovie - Άρωμα Τύπου: Dove: Στην αρχή μου άρεσε η πουδρένια μυρωδιά του, αλλά γρήγορα το βαρέθηκα και δεν μου άρεσε πια, οπότε το υπόλοιπο το χρησιμοποίησα σαν αποσμητικού χώρου. Είχε όμως καλή διάρκεια!

Haircare


1. L' Oreal Elvive - Fibrology Booster Πυκνότητας Μαλλιών: Δεν έκανε καμία διαφορά στα μαλλιά μου και δε θα το πάρω ξανά.
2. Batiste - Dry Shampoo Tropical: Το αγαπημένο μου ξηρό σαμπουάν, στο αγαπημένο μου άρωμα! Το έχω πάρει ήδη ξανά, δεν μένω ποτέ χωρίς αυτό γιατί όταν χρειάζεται είναι πραγματικά σωτήριο!
3. Zatik Natural - Jasmine Wildcherry Shampoo: Το σαμπουάν αυτό μύριζε όμορφα, όχι πολύ έντονα, έκανε ωραίο αφρό, καθάριζε αρκετά καλά τα μαλλιά και περιείχε πολλά καλά συστατικά. Ωστόσο, κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα το ξεμπέρδεμα ήταν ένας εφιάλτης!!! Δεν θα το πάρω ξανά.
4. Apivita - Propoline Σαμπουάν για Έντονη Λιπαρότητα: Καθαρίζει σε βάθος, αλλά έκανε τα μαλλιά μου πολύ ξηρά και πολύ μπερδεμένα μετά το λούσιμο. Επιπλέον, δεν μου άρεσε η μυρωδιά του. Δε θα το πάρω ξανά.
5. Charles Worthinghton - Moisture Seal Mineral Hair Masque: Είναι ανάμεσα στις τοπ 3 αγαπημένες μου μάσκες μαλλιών. Την έχω πάρει αρκετές φορές και θα την ξαναπάρω στο μέλλον. Μου αρέσει γιατί ενυδατώνει τις άκρες των μαλλιών χωρίς όμως να τα βαραίνει.
6.  Aussie - Miracle Recharge Luscious Long Conditioning Spray: Με βοηθάει πολύ στο να ξεμπερδέψω τα μαλλιά μου μετά το λούσιμο και το πήρα ξανά.
7. Dove - Style+Care Replenishment and Heat Protect Spray: Δεν το τέλειωσα, αλλά το πετάω γιατί είναι πραγματικά από τα χειρότερα προϊόντα μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει. Μυρίζει έντονα αλκοόλ και κάνει τα μαλλιά μου φοβερά ξηρά! Δεν πιστεύω ότι τα προστατεύει από την θερμότητα σε καμία περίπτωση.
8. Beauty at Creightons - Frizz No More Sleek & Shine Miracle Serum: Ακόμη ένα κακό προϊόν για τα μαλλιά. Δεν περίμενα πολλά ούτως ή άλλως γιατί ήταν πολύ οικονομικό. Δεν έκανε τίποτα για το φριζάρισμα, αλλά έκανε τα μαλλιά πιο ξηρά και φαινόταν άμεσα, περίπου 20-30 λεπτά μετά την εφαρμογή...

Makeup



1. Tonsee - Beauty Sponge: Μοιάζει με dupe του beauty blender, αλλά καμία σχέση. Είναι σκληρό, ακόμη και βρεγμένο και σε καμία περίπτωση δεν απλώνει ωραία το foundation ή όποιο άλλο προϊόν. 
2. NYX - Matte Finish Setting Spray: Δεν μου άρεσε γιατί μυρίζει αρκετά έντονα αλκοόλ, αφήνει μια κολλώδη αίσθηση και δεν παρέτεινε τη διάρκεια του μακιγιάζ μου ούτε και κράτησε ματ το πρόσωπό μου. Δε θα το πάρω ξανά.
3. KIKO - 30 Days Extension Daily Treatment Mascara: Δίνει φυσικό αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες και έχει κακή διάρκεια. Μέσα σε 2 ώρες έχει κάνει μουτζούρες και κομματάκια.
4. Essence - Lip Liner 07 Cute Pink: Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το μολύβι χειλιών και ταίριαζε με πολλά ροζ κραγιόν μου! Πήγα και το πήρα ξανά... αλλά... προς μεγάλη μου απογοήτευση, δεν είναι πια ίδια η φόρμουλα. Είναι αρκετά πιο ξηρό και δεν μου άρεσε καθόλου.
5. Essence - Lip Liner 12 Wish Me a Rose: Ήταν κι αυτό ωραίο, ροζ-ροδακινί χρώμα, αλλά αφού πλέον κυκλοφορούν με άλλη σύσταση αυτά τα μολύβια, δε σκοπεύω να το αγοράσω ξανά.

Δείγματα


Από όλα αυτά τα δειγματάκια το μόνο που μου άρεσε ήταν το 3, αλλά είναι τόσο ακριβό που δε σκοπεύω να το πάρω άμεσα και επίσης δεν το χρειάζομαι ακόμη. Θα το έχω όμως στα υπόψη. Τα υπόλοιπα ήταν για μένα από αδιάφορα έως κακά.

1. Estee Lauder - Revitalizing Supreme Mask: Δεν μου άρεσε καθόλου.
2. The Body Shop - Drops of Youth Concentrate Serum: Δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη γιατί έφτασε για 2-3 φορές το φακελάκι. 
3. Estee Lauder - Perfectionist Serum: Μου άρεσε πάρα πολύ το πως άφηνε το δέρμα μου από την πρώτη κιόλας χρήση!
4. Fresh Line - Εσπερίδες Κρέμα για Λιπαρό Δέρμα: Ήταν οκ, δεν τρελάθηκα όμως.
5. Neal's Yard Remedies - Rejuvenating Frankincense Facial Serum: Δεν μου έκανε κάποια αίσθηση.
6. Estee Lauder - Advanced Night Repair Eye, δύο δείγματα στην light, intensive εκδοχή και ένα στην gel εκδοχή: Δεν μου άρεσε κανένα.
7. Estee Lauder - Revitalizing Supreme Moisturizer Light: Δεν μου άρεσε καθόλου. Έκανε το δέρμα μου φοβερά λιπαρό.
8. Rimmel - Lasting Finish Primer: Δεν βρήκα να προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο.
9. Rimmel - Lasting Finish Foundation: Αρκετά καλυπτικό και με καλή διάρκεια, αλλά η πιο ανοιχτή απόχρωση είναι πιο σκούρα για μένα και μου φάνηκε βαρύ foundation. 
10. Rimmel - Match Perfection Foundation: Ελαφριά προς μέτρια κάλυψη. Το ίδιο πρόβλημα με την πιο ανοιχτή απόχρωση που είχα και με το παραπάνω. Η διάρκειά του ήταν συμπαθητική, όχι όμως τόσο όσο του Lasting Finish. Δεν μου άρεσε.
11. Frezyderm - Ac-norm Hydra Screen SPF15: Δεν μου άρεσε καθόλου η αίσθηση της κρέμας στο δέρμα μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου