Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Αγαπημένα Προϊόντα Φεβρουαρίου 2016

Καλό μήνα σας εύχομαι! Ήρθε η στιγμή να δούμε τα πέντε προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στο μήνα Φεβρουάριο!

1. Το σαμπουάν Moisture Boost από την Organic Surge αφήνει τα μαλλιά μου καθαρά και απαλά, ενώ παράλληλα μυρίζει διακριτικά αλλά ωραία. Αν και πρόκειται για ένα ενυδατικό σαμπουάν, δεν βαραίνει τη λεπτή τρίχα μου. Δε δοκιμάζεται σε ζώα και δεν έχει πολλά από τα ύποπτα χημικά και συντηρητικά. Όσα προϊόντα για τα μαλλιά έχω δοκιμάσει από την Organic Surge με έχουν αφήσει πολύ ευχαριστημένη!

2. Είχα δοκιμάσει πριν ένα χρόνο τη μάσκα Powermud Dualcleanse Treatment, της Glam Glow, από ένα δείγμα και είχα ξετρελαθεί. Την βρήκα σε ποιο μικρό μέγεθος και σε πιο λογική -σχετικά- τιμή στα Sephora, οπότε έσπευσα να την πάρω! Αφήνει το δέρμα (και τους πόρους) φοβερά καθαρό και απαλό! Είναι ίσως η καλύτερη καθαριστική μάσκα που έχω δοκιμάσει ως τώρα!

3. Λόγω αυξημένης ακμής τον Φεβρουάριο χρησιμοποίησα ένα παλιό αλλά αγαπημένο προϊόν, το βιολογικό διάλυμα πρόπολης της Apivita. Συνήθως, το βάζω τοπικά με μια μπατονέτα, αλλά τώρα, που είχα πιο εκτεταμένο θέμα, το πέρασα με βαμβάκι σε όλο το πρόσωπο, σαν τονωτική λοσιόν, κάθε βράδυ. Με βοήθησε πολύ στο να φύγουν πιο γρήγορα τα σπυράκια.

4. Ακόμη ένας σύμμαχος για καθαρό δέρμα είναι ο αφρός με έλαιο τεϊόδεντρου από τα The Body Shop. Όπως είχα αναφέρει και στην ρουτίνα πρωινής περιποίησης του προσώπου μου, καθαρίζει το δέρμα απαλά χωρίς να το κάνει πιο ξηρό και αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας.

5. Το γενναιόδωρο αυτό δείγμα από τον ορό Advanced Night Repair της Estee Lauder, αν και το χρησιμοποιούσα όλο το μήνα, έχει ακόμη τα 3/4 του συνολικού προϊόντος μέσα! Φαντάζομαι πόσο πολύ καιρό θα κρατάει η κανονική συσκευασία... Είναι πολύ λεπτόρευστος ορός, σαν νερό. Απορροφάται αμέσως από το δέρμα μου και δεν αφήνει καμία κολλώδη αίσθηση. Ενυδατώνει χωρίς να προκαλεί λιπαρότητα. Θα συνεχίσω να τον χρησιμοποιώ (έχω και δεύτερο δείγμα) και όταν τα τελειώσω θα επανέλθω με πλήρη κριτική!


Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Αν ναι, πως σας φάνηκε;



3 σχόλια:

  1. Το tea tree το εχω δοκιμασει και ειναι πολύ καλο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα! Μόλις ακολούθησα το blog σου! :)

      Διαγραφή