Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Nivea - Micellar Water

Όνομα: Nivea - Micellar Νερό Καθαρισμού Sensitive 3 σε 1
Τιμή: 7.50 ευρώ
Ποσότητα: 200ml
Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ.
Τι υπόσχεται; "Μειώνει αποτελεσματικά τα 3 βασικά σημάδια της ευαίσθητης επιδερμίδας: 1. Κοκκινίλες 2. Τράβηγμα 3. Ξηρότητα. Είναι ιδιαίτερα ήπιο για την επιδερμίδα και ιδιαίτερα αποτελεσματικό. Η σύνθεσή του με Dexpanthenol και Έλαιο Grape Seed ενυδατώνει την επιδερμίδα. Χάρη στην τεχνολογία με μικύλλια, δεν χρειάζεται ξέβγαλμα και δεν διασπάει το φυσικό φράγμα της επιδερμίδας. Τα μικύλλια λειτουργούν σαν μαγνήτης: όταν εφαρμόζεται το προϊόν σε βαμβάκι «παγιδεύουν» τη λιπαρότητα και το μακιγιάζ, χωρίς όμως να αφυδατώνουν την επιδερμίδα." (Πηγή: http://www.nivea.gr)
Η άποψή μου: Για την τιμή του η ποσότητα που έχει είναι λίγη. Με τσούζει λίγο, όταν προσπαθώ να αφαιρέσω το μακιγιάζ των ματιών και χρειάζεται αρκετή προσπάθεια για να αφαιρέσω τη μη αδιάβροχη μάσκαρά μου. Για να ξεβάψω το πρόσωπό μου, χρειάζομαι αρκετό προϊόν και αρκετά βαμβάκια ντεμακιγιάζ το οποίο θεωρώ σπατάλη. Μου παίρνει αρκετή ώρα για να αφαιρέσω το μακιγιάζ και στο τέλος δε νιώθω το πρόσωπό μου καθαρό. Δεν ερέθισε το δέρμα του προσώπου μου, αλλά δεν είδα να κάνει και κάποιο καλό. Οπωσδήποτε, μετά τη χρήση του, έπρεπε να πλύνω το πρόσωπό μου με ειδικό καθαριστικό gel. Πλέον, κάνω το ντεμακιγιάζ μου με λαδάκι, μετά με καθαριστικό gel και στο τέλος για να αφαιρέσω τυχόν υπολείμματα, περνάω με λίγο προϊόν σε ένα βαμβάκι όλο το πρόσωπο με το micellar της Nivea. Σε καμία περίπτωση δεν το νιώθω ενυδατικό ή να βοηθά σε κοκκινίλες και ξηρά σημεία του προσώπου μου.
Συμπέρασμα: Δεν μου άρεσε γιατί έκανε μέτρια δουλειά στο πρόσωπο και ενοχλούσε τα μάτια μου. Επίσης, δεν συμφέρει λόγω σχέσης ποσότητας και τιμής. Προτιμώ σίγουρα το νερό της Garnier!
Θα το ξαναγόραζα: Όχι.
Συστατικά: Aqua, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Glyceryl Glucoside, Glycerin, Sorbitol, Decyl Glucoside, Poloxamer 124, Polyquaternium-10, Disodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Acetate, Propylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol
Βαθμός: 4/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου