Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Αγαπημένα Προϊόντα Ιανουαρίου 2016!

Ο πρώτος μήνας του νέου έτους φτάνει στο τέλος του. Ώρα να δούμε τα 5 προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στον Γενάρη!!!


Η μάσκα προσώπου από την Lush, ΒΒ Seaweed μου άρεσε πάρα πολύ. Άφηνε το πρόσωπό μου πολύ καθαρό και απαλό. Πιστεύω ότι προσφέρει καθαρισμό σε βάθος και το αποτέλεσμα που δίνει είναι ένα πολύ φρέσκο πρόσωπο. Μερικές φορές, δοκίμασα να την αφήσω λίγο παραπάνω από το συνιστώμενο δεκάλεπτο, με αποτέλεσμα να είναι λίγο πιο ερυθρό το πρόσωπό μου, χωρίς όμως να με τραβάει, καίει ή να είναι ερεθισμένο. Στη συνέχεια είναι απαραίτητη κατά τη γνώμη μου η καλή ενυδάτωση!

Μιλώντας για ενυδάτωση, ξεχώρισα τη λοσιόν σε spray, από τα The Body Shop, με βιταμίνη Ε. Έχει ένα διακριτικό άρωμα, καθόλου ενοχλητικό για μένα. Μετά τον καθαρισμό επαναφέρει την επιδερμίδα σε φυσιολογικά επίπεδα και την ετοιμάζει για τον όρο ή/και την ενυδατική κρέμα. Το χρησιμοποιώ ευλαβικά πρωί και βράδυ. Ψεκάζω σε έναν δίσκο ντεμακιγιάζ και τον περνάω απαλά σε πρόσωπο και λαιμό. Ένα τρικ που έμαθα πρόσφατα στο youtube είναι όταν έχει στεγνώσει η μάσκα αργίλου και για να την αφαιρέσω λίγο πιο εύκολα, ψεκάζω με αυτό το spray το πρόσωπό μου!

Τελευταία, ταλαιπωρήθηκα λίγο ψάχνοντας ένα νέο leave in conditioner για τα μαλλιά μου, τα οποία είναι μακριά και λεπτά με αποτέλεσμα να μπερδεύονται. Το συγκεκριμένο spray από την Aussie ήρθε για να με σώσει και να μειώσει σημαντικά τον χρόνο που χρειάζομαι για να βουρτσίσω τα μαλλιά μου μετά το λούσιμο. 

Το μικρό αυτό ρουζάκι από την Too Faced ήταν σε ένα χριστουγεννιάτικο σετάκι, που έλαβα τα Χριστούγεννα ως δώρο, μαζί με ένα μικρό υγρό κραγιόν. Το ρουζ όμως με ενθουσίασε γιατί έχει εξαιρετική απόδοση (καλύτερα να εφαρμόζεται με ένα stippling brush), εξαιρετική διάρκεια και απλώνεται/ανακατεύεται στα μάγουλα πανεύκολα!!! Είναι σε μια πολύ κολακευτική ροδακινί απόχρωση.

Η παλέτα από την The Balm, Balm Voyage Volume II είναι δώρο της κολλητής μου και την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά!!! Μου αρέσουν όλα τα χρώματα σκιών, τα ρουζάκια, το μπρόνζερ και το highlighter. Έχουν εξαιρετική απόδοση και πολύ καλή διάρκεια (αν και πάντα φοράω primer). Τα κραγιόν δεν τα πολυφοράω γιατί δεν με βολεύουν σε αυτή τη μορφή. Μου αρέσουν οι παραδοσιακές συσκευασίες, που έρχονται εύκολα παντού μαζί μου, μέσα στην τσάντα μου!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τον Γενάρη. Εσείς ποια προϊόντα ξεχωρίσατε αυτόν τον μήνα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου