Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Αγαπημένα Προϊόντα Δεκεμβρίου 2015!

Γεια σας και Καλή Χρονιά! Ώρα να δούμε τα προϊόντα που μου άρεσαν 
περισσότερο μέσα στον μήνα Δεκέμβρη!

Noreva - Actipur Tinted Moisturizer #light: Για τις μέρες που θέλω ελάχιστη κάλυψη, λίγη ομοιομορφία και φυσικό αποτέλεσμα είναι ό,τι πρέπει!

Pixi - Correction Concealer #Brightening Peach: Μου αρέσει πολύ καλύτερα από το Corrector της Bobbi Brown που είχα δοκιμάσει πέρσυ. Βλέπω θετική διαφορά στην κάλυψη των μαύρων κύκλων μου.

The Body Shop - Chamomile Whaterproof Eye & Lip Makeup Remover: Πολύ ωραίο ντεμακιγιάζ ματιών. Δεν τσούζει τα μάτια μου και αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ από τα μάτια μου. 

St. Ives - Blemish Control Apricot Face Scrub: Πάρα πολύ ωραίο scrub, λεπτόκοκκο, με πολλούς κόκκους, κάνει ωραιότατη απολέπιση κι αφήνει το δέρμα καθαρό και απαλό! Μου αρέσει εξίσου με το λατρεμένο μου scrub με ελιά από Apivita.

Seche Vite - Top Coat: Βοηθά να στεγνώσει το μανικιούρ πάρα πάρα πολύ γρήγορα (30'') και δίνει φοβερή λάμψη!!! Έχω εντυπωσιαστεί! Από διάρκεια μου κρατά 5 μέρες περίπου χωρίς να χαλάσουν οι άκρες των νυχιών!


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Αν ναι, πως σας φάνηκε;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου