Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Everyday Makeup Basket #1

Όταν έχεις μία συλλογή καλλυντικών, που έχει "ξεφύγει" σε μέγεθος, καταλήγεις να "χάνεις" μέσα στη συλλογή κάποια προϊόντα και να μην τα χρησιμοποιείς τακτικά. Σκέφτηκα λοιπόν, να επιλέγω ανά διαστήματα (κάθε δύο εβδομάδες), ορισμένα καλλυντικά που θα τα περιλαμβάνω στην καθημερινή ρουτίνα μακιγιάζ. Χωρίς φυσικά να με δεσμεύει απόλυτα από το να χρησιμοποιώ και άλλα καλλυντικά όταν θέλω. Σκοπεύω έτσι να δώσω την ευκαιρία σε όλα τα προϊόντα μακιγιάζ που έχω να χρησιμοποιηθούν!



1. ELF - Mineral Face Primer: Το είχα αγοράσει πριν πάρα πολύ καιρό αλλά τώρα θα το ανοίξω για πρώτη φορά. Ελπίζω να είναι όσο καλό λένε! Update: Οκ μου φάνηκε. Δεν ξετρελάθηκα και τόσο... Θα το χρησιμοποιήσω κι άλλο για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη.
2. Too Faced - Shadow Insurance Primer: Πολύ καλή βάση για σκιές. Βοηθά στο να μη μαζεύεται η σκιά στην κόγχη του ματιού και να έχει μεγαλύτερη διάρκεια! Update: Κάνει δουλειά μεν αλλά δεν μου αρέσει η υφή του (πρέπει πάντα να το ανακινώ γιατί διαχωρίζονται τα συστατικά) και δεν αποχρωματίζει τα βλέφαρα όπως το painterly paint pot της MAC.  
3. Catrice - All Matt Plus Shine Control Make Up: Έχω πολύ καιρό να χρησιμοποιήσω αυτό το foundation! Έχω γράψει αναλυτικό review εδώUpdate: Ω το ξαναγάπησα!!
4. Estee Lauder - Double Wear Concealer: Δε μου αρέσει για κάτω από τα μάτια οπότε το χρησιμοποιώ για ατέλειες και κοκκινίλες. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώUpdate: Δεν μου αρέσει αυτό το concealer αλλά λυπάμαι τα λεφτά που έδωσα. Οπότε θα το παλέψω μέχρι να τελειώσει...
5 & 6. MAC - Pro Longwear Concealer NC15 & NC20: Σκοπεύω να ανακατεύω λίγο από την κάθε απόχρωση για να μου ταιριάξει καλύτερα το χρώμα για κάτω από τα μάτια. Είναι από τα πιο σταθερά concealers που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Update: Αποχωρούν από τη συλλογή μου γιατί έληξαν και πλέον δεν λειτουργούν σωστά (δεν απλώνονται όμορφα) και με έπιασε και φαγούρα κάτω από τα μάτια... Δε θα τρέξω να το ξαναπάρω γιατί έχω άλλα concealers στη συλλογή μου που θέλω να τελειώσω. Αλλά στο μέλλον, αν δεν βρω κάποιο καλύτερο, θα ήθελα να το ξαναπάρω στην απόχρωση NC 20.
7. The Balm - Sexy Mama Powder: Σχετικά πρόσφατο απόκτημα, οπότε ανυπομονώ να την δοκιμάσω περισσότερο. Update: Μέχρι στιγμής μου αρέσει. Θέλει ελαφρύ χέρι για να μην έχουμε βαρύ, παστωμένο αποτέλεσμα. Θα ήθελα όμως να την δοκιμάσω περισσότερο για να έχω πλήρη εικόνα και άποψη.
8. The Body Shop - Honey Bronze Bronzing Powder: Αγαπημένο μπρόνζερ, ειδικά για τους κρύους μήνες! Review εδώUpdate: Εξακολουθεί να είναι αγαπημένο bronzer!
9. Essence - Matte Blush #20 berry me up!: Το πήρα της προάλλες γιατί μου άρεσε πάρα πολύ το χρώμα. Δεν έχω κανένα παρόμοιο! Πολύ φθινοπωρινό πιστεύω! Update: Ωραιότατο! Το χάρηκα πολύ!
10. The Balm - Cindy-Lou Manizer: Επίσης νέο προϊόν που θέλω να δοκιμάσω! Update: Προτιμώ νομίζω το Mary-Lou... Θα δούμε όμως...
11. MAC - Powder Blush #Peaches: Παλιό αλλά αγαπημένο! Είναι και στο Project Pan μου, εδώ και εδώUpdate: Αποχωρεί κι αυτό από την συλλογή μου γιατί τα έχει τα χρονάκια του και πλέον δεν είναι καλό.
12. Bare Minerals - The Star Treatment Palette: Οι περισσότερες αποχρώσεις της παλέτας μου θυμίζουν φθινόπωρο. Έχουν εξαιρετική απόδοση αλλά χωρίς ένα δυνατό primer δεν έχουν διάρκεια. Σε συνδυασμό όμως με το primer της Too Faced δεν έχω κανένα θέμα. Update: Χμμ... με έχει απογοητεύσει αυτή η παλέτα. Χρειάζεται να την συνδυάζω και με άλλες σκιές, από άλλες παλέτες γιατί δεν έχει ματ σκιές. Επίσης, η απόδοσή τους είναι καλή μόνο με βρεγμένο πινέλο. Με στεγνό είναι μέτρια, κάτι που δεν το θυμόμουν. Δεν είναι αγαπημένη κι ας μου αρέσει πολύ να την κοιτάω. Στην πράξη όμως δεν με ενθουσιάζει.
13. MAC - Pro Longwear Paintpot #Groundwork: Για ένα γρήγορο μακιγιάζ στα μάτια! Update: Μου αρέσει πολύ!
14. Golden Rose - Wonder Lash Mascara #black: Ολοκαίνουρια! Τώρα θα την ανοίξω! Update: Δεν ξετρελάθηκα. Θα περιμένω λίγο να γίνει πιο ξηρή η σύστασή της και θα την δοκιμάσω ξανά.
15. Sephora - Long Lasting Kohl Pencil #07 infinite beige: Το μολύβι που χρησιμοποιώ πιο συχνά γιατί κάνει το βλέμμα να φαίνεται πιο ξεκούραστο. Update: Κλασσικό αγαπημένο!
16. Essence - Gel Eye Pencil Waterproof #06 cocoa bean: Μου αρέσει πολύ η σειρά αυτών των μολυβιών από την Essence. Νομίζω το καφέ χρώμα θα ταιριάξει πολύ ωραία με τις σκιές της παλέτας. Update: Ωραίο χρώμα, μέτρια διάρκεια εσωτερικά του ματιού.
17. Essence - Lip Liner #transparent: Το έχω πάρει εδώ και κάποιο καιρό αλλά δεν το είχα χρησιμοποιήσει... Update: Δεν το χρησιμοποίησα τελικά...
18.Bourjois - Rouge Edition Velvet #07 Nude-ist: Το έβαλα πέρσυ 2-3 φορές, δεν ενθουσιάστηκα... Λέω να του δώσω και φέτος μια ευκαιρία όμως! Update: Χάλια! Δεν έχει λήξει αλλά μυρίζει απαίσια, σαν μέταλλο και η γεύση είναι άθλια. Επίσης, κάνει τα χείλη μου πολύ ξηρά. Θα το πετάξω.
19.MAC - Lipstick #Charismatic: Χωρίς πολλά λόγια... αγαπημένο... Είναι η 2η φορά που το αγόρασα και αυτό τα λέει όλα νομίζω. Update: Πολύ ωραίο κραγιόν!
20. Korres - Guava Lipstick #natural purple: Μέρος του Project Pan και αυτό. Update: Το έβαλα λίγες φορές. Μου αρέσει μεν το χρώμα αλλά έχω αρχίσει να το βαριέμαι λίγο... Θα συνεχίσω όμως να το χρησιμοποιώ και στα πλαίσια του Project Pan.
21. Anastasia Beverly Hills - Brow Wiz #Brunette: Το μόνο προϊόν για τα φρύδια που χρησιμοποιώ και εμπιστεύομαι τα τελευταία δύο χρόνια. Update: Αγαπημένο! Δε χρειάζεται νομίζω να το αναφέρω κάθε φορά αλλά δε σκοπεύω να το αλλάξω!


Update 5/11/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου