Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

The Brush Series: Real Techniques-Expert Face Brush

Γεια σας!
Μία νέα σειρά "κριτικών" ξεκινά στο blog μου σχετική με πινέλα!
Κάθε Παρασκευή μία νέα ανάρτηση με μια σύντομη κριτική για τα πινέλα που έχω δοκιμάσει ως τώρα! 
Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμη και να σας αρέσει!
Περιμένω τα σχόλιά σας με χαρά!

Real Techniques-Expert Face Brush

Επίσημη Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ
Που μπορείτε να τα αγοράσετε; Σε πληθώρα ιστοσελίδων όπως είναι το http://www.feelunique.com/, το http://www.lookfantastic.com/ και αλλού!
Σε τι χρησιμεύει; Η βασική του χρήση είναι για την εφαρμογή υγρών ή σε μορφή κρέμας προϊόντων στο πρόσωπο όπως είναι για παράδειγμα το υγρό foundation/βάση. 
Τιμή: Περίπου 15 ευρώ, αναλόγως από που θα το παραγγείλετε η τιμή μπορεί να ποικίλει.
Ποια είναι η γνώμη μου; Είναι από τα πλέον αγαπημένα μου πινέλα! Είναι πάρα πολύ ποιοτικό, είναι συνθετικό οπότε δεν απορροφάται το προϊόν και φυσικά δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ζωάκια για να κατασκευαστεί αυτό το πινέλο όπως και όλα τα πινέλα των Real Techniques! Έχει σχεδιαστεί, όπως και όλη η σειρά πινέλων Real Techniques, από τις διεθνούς φήμης makeup artists Sam & Nic Chapman που έχουν το κανάλι τους στο Youtube (Pixiwoo). Είναι ένα πάρα πολύ απαλό πινέλο που δεν τον νιώθω να γδέρνει το δέρμα μου. Επειδή είναι πολύ πυκνές οι τρίχες του χαρίζει τη μέγιστη δυνατή κάλυψη που μπορεί να προσφέρει το εκάστοτε foundation. Το προϊόν απλώνεται στο δέρμα γρήγορα και ομοιόμορφα. Κάθε φορά που το πλένω δεν μαδάει καθόλου και δεν χάνει το σχήμα ή την απαλότητα του. Το συγκεκριμένο πινέλο το έχω στην κατοχή μου πάνω από ενάμιση χρόνο και το έχω χρησιμοποιήσει αμέτρητες φορές και πάντα με αφήνει απόλυτα ικανοποιημένη. Επειδή είναι πολύ βασικό για μένα στη ρουτίνα μακιγιάζ μου προμηθεύτηκα κι ένα δεύτερο για όταν το άλλο είναι λερωμένο ή στεγνώνει πλυμένο.



2 σχόλια: