Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Catrice - All Matt Plus Shine Control Makeup

Όνομα: Catrice - All Matt Plus Shine Control Makeup #010 Light Beige
Τιμή: 7.49 ευρώ
Ποσότητα: 30ml
Τι υπόσχεται; Ελέγχει την γυαλάδα όλη μέρα. Έχει μεταξένια υφή και είναι oil-free (χωρίς έλαια). Προσφέρει μεγάλη κάλυψη και εξαφανίζει τις ατέλειες. Αντανακλά το φως δίνοντας ένα μεταξένιο, ματ, αψεγάδιαστο αποτέλεσμα χωρίς να φαίνεται σαν να φοράμε μάσκα.
Η άποψή μου: Σε αυτό το foundation μου αρέσει η σχέση ποιότητας και τιμής πάρα πολύ. Είναι αρκετά οικονομικό, σε πολύ ωραία γυάλινη συσκευασία με αντλία. Το προϊόν όντως έχει μεταξένια υφή. Μου θυμίζει λίγο μους. Είναι ελαφρύ και δεν το νιώθω να βαραίνει το δέρμα μου ακόμη και μετά από ώρες. Το αποτέλεσμα είναι περισσότερο φυσικό παρά ματ. Κρατά μακριά την λιπαρότητα για 4-5 ώρες περίπου αλλά σε συνδυασμό με το primer και την πούδρα της Catrice, για ματ αποτέλεσμα, έχω προσέξει ότι είναι πιο σταθερό και με μεγαλύτερη διάρκεια. Μετά από κάποιες ώρες θα εμφανίσω λίγη -όχι κάτι το τραγικό- λιπαρότητα στη ζώνη Τ που αντιμετωπίζεται όμως με ένα χαρτομάντηλο και ταμποναριστές κινήσεις. Απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα στο δέρμα. Η κάλυψη είναι μέτρια και μέχρι ένα σημείο χτίζεται. Σίγουρα χρειάζομαι concealer για την κάλυψη μεγαλύτερων/πιο έντονων ατελειών. Δεν έχει SPF που το καθιστά κατάλληλο για βράδυ και φωτογραφίσεις με φλας. Δεν έχει κάποιο ενοχλητικό ή έντονο άρωμα. Η πιο ανοιχτή απόχρωση μου ταίριαξε άψογα.
Συμπέρασμα: Ελαφρύ, φυσικό αποτέλεσμα. Οικονομικό foundation. Κατάλληλο κατά τη γνώμη μου για κανονικές και μεικτές προς λιπαρές επιδερμίδες. Το προτιμώ τους πιο κρύους μήνες παρά τους καλοκαιρινούς που η ζέστη είναι αιτία να λιώνουν τα πάντα στο μακιγιάζ μου.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι.
Συστατικά: AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, ZINC OXIDE, SODIUM CHLORIDE, TRIETHYLHEXANOIN, STEAROYL INULIN, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C 12-22 ALKYL METHACRYLATE COPOLYMER, HYDRATED SILICA, DIMETHICONE/METHICONE COPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, HYDROGEN DIMETHICONE, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
Βαθμός: 8/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου