Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

MAC - Prep+Prime Beauty Balm SPF 35

Όνομα: MAC - Prep+Prime Beauty Balm SPF 35
Τιμή: 28.00 ευρώ
Ποσότητα: 40ml
Τι υπόσχεται; Ελαφρύ χρώμα, primer, αντηλιακή προστασία με υψηλό δείκτη.
Η άποψή μου: Η αγαπημένη μου BB κρέμα αυτόν τον καιρό! Προσφέρει ελαφριά προς μέτρια κάλυψη ανάλογα την μέθοδο εφαρμογής (δάχτυλα, νωπό σφουγγαράκι, πινέλο) και τις στρώσεις (σε σημεία που θέλω μεγαλύτερη κάλυψη βάζω δεύτερη στρώση). Η διάρκειά της είναι πολύ αξιόλογη. Την φορούσα από το πρωί ως το βράδυ στις διακοπές μου σε συνθήκες ζέστης και υγρασίας και άντεξε ικανοποιητικά με μικρές αλλοιώσεις προς το τέλος της μέρας. Την σέταρα πάντα με πούδρα για περισσότερη κάλυψη, πιο ματ αποτέλεσμα και μεγαλύτερη διάρκεια. Μου αρέσει που δεν την νιώθω βαριά στο δέρμα μου ή να μου κλείνει τους πόρους ή να επιδεινώνει την ακμή. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι ο υψηλός δείκτης προστασίας από τον ήλιο (SPF 35) όπως επίσης και οι ποικιλία χρώματων (οι περισσότερες BB έχουν 2-3 αποχρώσεις). Το αποτέλεσμα είναι περισσότερο φυσικό κι όχι φουλ ματ και μου αρέσει. Είναι σε σωληνάριο που είναι μια χαρά βολική συσκευασία και το προϊόν δεν είναι λεπτόρευστο αλλά κρεμώδες. Απλώνεται ωστόσο εύκολα. Η τιμή είναι αρκετά υψηλή αλλά όταν βάζουν το -25% είναι στα 21 ευρώ και θεωρώ ότι τα αξίζει. Με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη.
Συμπέρασμα: Μια αρκετά καλυπτική, αρκετά ανεκτική στη ζέστη και τη λιπαρότητα BB κρέμα που θα την σύστηνα σε όσες έχουν κανονικό έως λιπαρό δέρμα. Η αγαπημένη μου ανάμεσα σε όσες έχω δοκιμάσει ως τώρα. 
Θα το ξαναγόραζα; Ναι.
Συστατικά: Active Ingredients: Octinoxate 7.40%, Octisalate 4.00%, Oxybenzone 2.50%, Titanium Dioxide 1.10%, Zinc Oxide 3.50% Other Ingredients: Water/Aqua/Eau, Dimethicone, Butylene Glycol, Phenyl Trimethicone, Pentylene Glycol, Glyceryl Sterate, Behenyl Alcohol, Trioctyldodecyl Citrate, Polymethylsilsesquioxane, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, PEG-40 Stearate, Polyglyceryl-10 Pentastearate, Octyldodecyl Neopentanoate, Tocopheryl Acetate, Caffeine, Glycyrrhetinic Acid, Urea, Sodium Hyluronate, Squalane, Hordeum Vulgare (Barley) Extract,/Extrait D’orge, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Laminaria Saccharina Extract, Glycerin, Lecithin, Polyglyceryl-6 Polyricinoleate, Cholesterol, Trehalose, Sodium PCA, Oryzanol, Ammonium Acryloydimethyltaurate/VP Copolymer, Sucrose, Sodium Stearoyl Lactylate, Xanthan Gum, Polyquaternium-51, Isopropyl Titanium Triisosterate, Silica, Aluminum Stearate, Linoleic Acid, Stearic Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Chlorphensin, Sodium Dehydroacetate, Mica, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891)
Βαθμός: 9/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου