Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ELF - Eyelid primer

Όνομα: ELF - Eyelid primer (#sheer, #champagne)
Τιμή: 2.35 ευρώ
Ποσότητα: 5ml
Τι υπόσχεται; Βοηθά στη μεγαλύτερη διάρκεια των σκιών και στο να μη "μαζεύεται" η σκιά στην κόγχη του βλεφάρου. Η απόχρωση sheer, στο χρώμα του δέρματος, βοηθά στον αποχρωματισμό των βλεφάρων ώστε να φαίνεται πιο έντονα η σκιά. Ελαφριά, υγρή φόρμουλα που στεγνώνει γρήγορα και είναι άνετη στα βλέφαρα.
Η άποψή μου: Από τότε που δοκίμασα το συγκεκριμένο primer έβαλα στην άκρη το painterly paintpot της MAC! Είμαι ενθουσιασμένη! Απλώνεται εύκολα και γρήγορα, θέλει μικρή ποσότητα, κάνει τις σκιές να δείχνουν πιο έντονες, βοηθά πάρα πολύ στην καλύτερη διάρκεια των σκιών. Επιπλέον είναι πάρα πολύ οικονομικό! Ειδικά στο site της ELF μπαίνουν πολύ συχνά εκπτώσεις, ακόμη και -50%, οπότε οπωσδήποτε συμφέρει! Πήρα πρώτα το champagne που έχει λίγο shimmer και δεν αποχρωματίζει τα βλέφαρα αλλά φυσικά είναι εξίσου καλό στη διάρκεια και το χρησιμοποιώ με σκιές που έχουν shimmer ή είναι πιο σκούρες. Το sheer βέβαια μου αρέσει περισσότερο γιατί αποχρωματίζει ελαφρά (όχι όσο το painterly αλλά ικανοποιητικά) τα βλέφαρα (κοκκινίλες, φλέβες, μαύροι κύκλοι) και φυσικά πάει με όλες μου τις σκιές.
Συμπέρασμα: Ένα καλό και οικονομικό primer για τα μάτια που με βοήθησε πολύ με τη διάρκεια των σκιών μου καθώς έχω πολύ λιπαρά βλέφαρα. Αναμένω βέβαια να δω τις αντοχές του και το καλοκαίρι.
Θα το ξαναγόραζα; Ναι!!!
Συστατικά: Isododecane, Quaternium-18 Bentonite, Hydrogenated Polybutene, Triacontanyl PVP, Propylene Carbonate, Retinyl Palmitate (VA), Tocopheryl Acetate (Ve), Sodium Ascorbyl Phosphate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. May Contain: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Irom Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Red 40 Lake (CI 16035), Silica, Tin Oxide (CI 77861), Quartz.

Βαθμός: 10/10



4 σχόλια:

  1. Και μένα μου αρέσει πολύ πολύ !! και το χρησιμοποιώ καθημερινά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) Ελπίζω να με βγάλει ασπροπρόσωπη και το καλοκαιράκι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα θα το πάρω και εγώ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω αξίζει να το δοκιμάσεις!!! :) Περιμένω την γνώμη σου! ;)

      Διαγραφή