Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

The Body Shop - Tea tree line

Η σημερινή ανάρτηση θα είναι λίγο διαφορετική. Αφορά μια ολόκληρη σειρά περιποίησης προσώπου για λιπαρά με τάση ακμής δέρματα από το The Body Shop. Θα αναφερθώ λοιπόν συνοπτικά στα προϊόντα που έχω δοκιμάσει από την σειρά με εκχυλίσματα τεϊόδεντρου.

Τα Tea Tree Cleansing Wipes είναι το πρώτο βήμα για ένα καλό ντεμακιγιάζ προσώπου (προσοχή, όχι ματιών). Δεν αφήνουν λιπαρότητα στο δέρμα, μυρίζουν ωραία και αφαιρούν το μεγαλύτερο ποσοστό μακιγιάζ. Αν και μου άρεσαν, δε νομίζω να τα ξαναγοράσω γιατί τα βρίσκω ακριβούτσικα, έχει μόνο 20 μαντηλάκια η συσκευασία και δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω στα μάτια.
Τιμή: 7.50 ευρώ
Ποσότητα: 20 μαντηλάκια
Βαθμός: 7/10



Το Tea Tree Facial Wash θεωρώ ότι έχει καλή σχέση ποσότητας, ποιότητας και τιμής και το έχω πάρει αρκετές φορές γιατί με λίγη ποσότητα κάνει πολύ ωραίο καθαρισμό προσώπου. Το μόνο αρνητικό είναι ότι μετά νιώθω το δέρμα μου ελαφρά αφυδατωμένο, κάτι που διορθώνεται αμέσως μετά την εφαρμογή της ενυδατικής κρέμας.
Τιμή: 8.50 ευρώ
Ποσότητα: 250ml
Βαθμός: 8,5/10



Το Tea Tree Facial Toner είναι κι αυτό σε συσκευασία των 250 ml και καθαρίζει λιπαρότητα ή υπολείμματα μακιγιάζ από το πρόσωπο αλλά το βρήκα πολύ δυνατό για το δέρμα μου και μου δημιουργούσε ξηρότητα παρόλο που έχω πολύ λιπαρό δέρμα. Δεν μπορούσα λοιπόν να το χρησιμοποιώ καθημερινά. Με τοπική χρήση στις περιοχές με ακμή βοηθά στην καταπολέμησή της. Δε θα το ξαναγοράσω όμως ούτε το συγκεκριμένο toner ούτε και κάποιο άλλο που περιέχει αλκοόλ.
Τιμή: 8.50 ευρώ
Ποσότητα: 250ml
Βαθμός: 5/10



Η Tea Tree Skin Clearing Lotion είναι το αγαπημένο μου προϊόν από αυτή τη σειρά γιατί ενυδατώνει, απορροφάται γρήγορα, μένει ματ το πρόσωπο για αρκετές ώρες, βοηθά στην καταπολέμηση της ακμής και είναι εξαιρετική βάση για το μακιγιάζ στην συνέχεια. Μου αρέσει που είναι σε συσκευασία σωληναρίου και μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο το προϊόν ως την τελευταία σταγόνα. Το μόνο αρνητικό είναι η ποσότητα (50ml) που θα ήθελα να ήταν περισσότερη για να είμαι ειλικρινής. Είναι μια ενυδατική που έχω πάρει αρκετές φορές και θα συνεχίσω να παίρνω.
Τιμή: 11.50 ευρώ
Ποσότητα: 50ml
Βαθμός: 9/10



Η Tea Tree Night Lotion δεν μου άρεσε γιατί σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την εφαρμογή το δέρμα έβγαζε έξτρα λιπαρότητα και το πρωί μετά από 8 ώρες ύπνου ήταν απαράδεκτα λιπαρό με αποτέλεσμα κάποια έξτρα σπυράκια που δεν με έκαναν καθόλου χαρούμενη. Δεν μπορώ να πω ότι αισθάνθηκα την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη σε βάθος. Είναι δυστυχώς ένα προϊόν που στο δικό μου δέρμα δεν "έκατσε" καθόλου καλά και δεν σκοπεύω να το πάρω ξανά. Επίσης δεν μου αρέσει που δεν μπορώ να δω πόσο προϊόν έχει μείνει γιατί έχει αντλία και αδιαφανές μπουκαλάκι οπότε κάποια στιγμή πας να το χρησιμοποιήσεις κι απλά ανακαλύπτεις ότι σου τέλειωσε. Τέλος η ποσότητα είναι μόλις 30ml που την βρίσκω πάρα πάρα πολύ λίγη.
Τιμή: 13.00 ευρώ
Ποσότητα: 30ml
Βαθμός: 2/10



To Tea Tree Blackhead Exfoliating Wash είναι ένα από τα αγαπημένα μου scrub προσώπου. Περιέχει 100ml και είναι σε συσκευασία σωληναρίου που με βολεύει πάντα περισσότερο. Κάνει ωραία απολέπιση, δεν γδέρνει το πρόσωπο και καθαρίζει σε βάθος. Ωστόσο, οφείλω να σημειώσω ότι δεν είδα διαφορά στα μαύρα στίγματα ή στο μέγεθος τον πόρων.
Τιμή: 10.00 ευρώ
Ποσότητα: 100ml
Βαθμός: 8/10



Η Tea Tree Face Mask είναι ακόμη ένα αγαπημένο προϊόν που θα αγόραζα ξανά γιατί και η ποσότητα είναι ικανοποιητική και διαρκεί πολύ καιρό και αισθάνομαι ότι βοηθά το δέρμα μου να μην είναι τόσο λιπαρό καταπολεμώντας και τα σπυράκια. Έχει λίγη δυσκολία κατά το ξέβγαλμα αλλά αξίζει τον κόπο.
Τιμή: 13.00 ευρώ
Ποσότητα: 100ml
Βαθμός: 9/10



Για το Tea Tree Blemish Gel δεν έχω να πω πολλά γιατί δεν είδα καμιά διαφορά. Δεν έκανε κάτι ώστε να φύγουν πιο γρήγορα τα σπυράκια και τέλειωσε πολύ γρήγορα.
Τιμή: 8.00 ευρώ
Ποσότητα: 2.5ml
Βαθμός: 1/10



Ένα προϊόν στο οποίο έδωσα παραπάνω από μία ευκαιρίες (το πήρα δύο φορές και το χρησιμοποίησα ευλαβικά) είναι το Tea Tree Oil που όμως για λόγους που δεν μπορώ να εξηγήσω δεν μου έκανε επίσης τίποτα απολύτως. Δεν σκοπεύω να το πάρω ξανά γιατί σε μένα δεν είχε κανένα θετικό αποτέλεσμα. Έχω ακούσει και διαβάσει πολύ καλές κριτικές για το συγκεκριμένο έλαιο αλλά ο καθένας μας έχει διαφορετικό δέρμα που αντιδρά διαφορετικά στα διάφορα προϊόντα.
Τιμή: 10.00 ευρώ
Ποσότητα: 10ml
Βαθμός: 1/10



Τέλος ένα προϊόν που δοκίμασα για έναν περίπου μήνα το καλοκαίρι και δεν με ικανοποίησε είναι το Tea Tree Pore Minimizer. Περίμενα να είναι τουλάχιστον μια αξιοπρεπής βάση για μακιγιάζ αλλά δυστυχώς δεν πρόσφερε διάρκεια, δεν μείωνε έστω φαινομενικά τους πόρους και δεν είχε ματ αποτέλεσμα που να διαρκούσε.
Τιμή: 14.00 ευρώ
Ποσότητα: 30ml
Βαθμός: 1/10



Συστατικά: αναγράφονται στο site του The Body Shop, πατήστε πάνω στο όνομα του κάθε προϊόντος ώστε να μεταφερθείτε στην επίσημη ιστοσελίδα και κοιτάξτε την επιλογή "ingredients" για να δείτε τα συστατικά του κάθε προϊόντος.

Οι τιμές είναι κατά προσέγγιση με βάση το γαλλικό site του The Body Shop που τα έχει σε ευρώ.

*Το ότι κάποια από τα αναφερθέντα προϊόντα ταίριαξαν ή δεν ταίριαξαν σε μένα δεν σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο και για άλλα άτομα.*

Αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω αφήστε ένα σχόλιο με τη δική σας εμπειρία.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου