Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Golden Rose - Silky Touch Powder

Όνομα: Golden Rose - Silky Touch Powder (#03)
Τιμή: 3.00 ευρώ
Ποσότητα: 12g
Τι υπόσχεται; Φωτεινό και φυσικό αποτέλεσμα μακράς διαρκείας.
Η άποψή μου: Το μόνο αρνητικό στη συγκεκριμένη πούδρα είναι η συσκευασία της. Δείχνει πολύ φθηνή. Θα ήθελα να ήταν λίγο καλύτερη, με καθρεφτάκι. Η απόχρωση 03 μου έχει ταιριάξει άψογα. Είναι αρκετά καλυπτική, ματ, δεν δείχνει υπερβολικά πουδρένια, απλώνεται εύκολα και ομοιόμορφα. Η διάρκεια είναι πολύ καλή παρά το γεγονός ότι έχω πολύ λιπαρό δέρμα οπότε η περιοχή Τ θέλει φρεσκάρισμα μετά από μερικές ώρες. Δεν έχει κάποιο άρωμα. Δεν μου έχει επιδεινώσει την ακμή. Προσωπικά έχω ενθουσιαστεί με τη συγκεκριμένη πούδρα και τολμώ να την συγκρίνω με την αγαπημένη μου Studio Fix της MAC. Τέλος, την έχω χρησιμοποιήσει και απλά πάνω από λίγο concealer σαν powder foundation και με άφησε ικανοποιημένη από άποψη κάλυψης και διάρκειας. Ωστόσο το αποτέλεσμα είναι καλύτερο πάνω από κάποιο foundation/BB cream.
Συμπέρασμα: Οικονομική, καλυπτική, ματ και με διάρκεια. Λίγο καλύτερη συσκευασία και θα της έβαζα 10 με τόνο! :)
Θα την ξαναγόραζα; Ναι!
Συστατικά: Talc, Dichloro benzyl alcohol, Mica, Aluminum starch octenylsuccinate, Lauroyl lysine, Allantoin, Polymethyl methacrylate, Aluminum hydroxide, Dimethicone/methicone copolymer, Dimethicone, Glyceryl isostearate, Triethylhexanoin (trioctanoin), Octyldodecyl, Stearoyl stearate, Polyglyceryl-3 diisostearate, Phenoxyethanol, Tocopheryl acetate, Methicone. May contain: CI. 77492 (Yellow iron oxide), CI. 77491 (Red iron oxide), CI. 77499 (Black iron oxide), CI. 77891 (Titanium dioxide), CI. 15850:1 (D&C Red no:7 CA. Lake)
Βαθμός: 9/10



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου